loading...
IT&TECHNOLOGY
تبلیغات






برای دیدن این سایت پر محتوا و عالی بر عکس های کناره کلیک کنید و یا
 لینک زیر را در آدرسبار خود کپی کنید
www.ITdownloads.ir

بابک افشاری بازدید : 135 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش شبکه های کامپیوتری

دانلود کتاب آموزش شبکه های کامپیوتری

یک شبکه رایانه‌ای ( Computer Network)، که اغلب به طور خلاصه به آن شبکه گفته می شود، گروهی از رایانه ها و دستگاه هایی می‌باشد که توسط کانال‌های ارتباطی به هم متصل شده اند. شبکه رایانه‌ای باعث تسهیل ارتباطات میان کاربران شده و اجازه می دهد کاربران منابع خود را به اشتراک بگذارند.
یک شبکه رایانه‌ای اجازه به اشتراک گذاری منابع و اطلاعات را میان دستگاه‌های متصل شده به هم، می دهد. در دهه ۶۰ میلادی، آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته (ARPA)، بودجه ای را به منظور طراحی شبکه آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته (ARPANET) برای وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا اختصاص داد. این اولین شبکه رایانه‌ای در جهان بود. توسعه شبکه از سال ۱۹۶۹ و براساس طرح‌های توسعه یافته دهه ۶۰ آغاز شد.

بابک افشاری بازدید : 97 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب 400 نکته طبقه بندی شده +Network

دانلود کتاب 400 نکته طبقه بندی شده +Network
شبکه های کامپیوتری روز به روز گسترده می شوند و افراد بسیاری علاقمند به فراگیری دوره های کارشناسی و تخصصی شبکه هستند.
دوره + Network  که از طرف سازمان CompTIA ارائه شده است با آموزش مفاهیم اولیه شبکه ، دانشجویان را برای فراگیری دوره های پیشرفته تر مانند دوره های MCSE و CCNA آماده می کند.
بابک افشاری بازدید : 165 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب پیاده سازی گام به گام عملی و کاربردی شبکه

دانلود کتاب پیاده سازی گام به گام عملی و کاربردی شبکه

شاید شما بعنوان یک کاربر کامپیوتر هیچ گونه شناخت و آشنایی نسبت به شبکه های کامپیوتری نداشته باشید، اینکه اصولاً شبکه های کامپیوتری دارای چه کاربردهایی هستند، چگونه می توان آنان را ایجاد کرد، دارای چه سخت افزار و نرم افزاری می باشند، و چه تجهزاتی برای پیاده سازی موردنیاز است، چه تجهیزاتی برای این منظور وجود دارد، چگونگی استفاده از آنان، مفاهیم مختص به IP Address و تخصیص دادن آدرس به کامپیوترها به چه صورت است و در مجموع نیاز شما آشنایی با چگونگی پیاده سازی گام به گام برپایی یک شبکه از ابتدا و حتی بدون شناخت قبلی از چگونگی انجام آن می باشد.
با مطالعه این کتاب می توانید دانش بسیار مناسب و صددرصد کاربردی را در زمینه شبکه های کامپیوتری، چگونگی پیاده سازی کامل آنان، به اشتراک گذاری اینترنت و بسیاری موارد دیگر که همگی در قالب مفاهیم کاملاً عملی و کاربردی همراه با تصاویر مرتبط گردآوری شده است به دست آورید.

بابک افشاری بازدید : 152 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزشCCNA


CCNA مخفف Cisco Certified Network Associate و به معنای دانشیار خبره شبکه سیسکو می باشد. 
در کتاب حاضر مباحث CCNA بطور جامع توضیح داده شده است.لازم به ذکر است داشتن آشنایی اولیه با کامپیوتر و شبکه برای مطالعه این کتاب ضروری می باشد.

بابک افشاری بازدید : 128 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش جامع نرم افزار ISA Server

دانلود کتاب آموزش جامع نرم افزار ISA Server

کلمه ISA مخفف کلمه Internet Security And Acceleration Server  می باشد در واقع  ISA  نرم افزاری است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده  که برای افزایش سرعت دسترسی به منابع خارجی مثل وب سایت ها و برای امنیت بیشتر بکار می رود کلا این نرم افزار دارای فایروال قوی می باشد که  همین کار باعث افزایش عملکرد در زمینه امنیت می شود .
این نرم افزار به عنوان Web Caching  میتواند استفاده شود که سرعت دسترسی به وب سایت ها را افزایش می دهد ، با ذخیره کردن سایت ها در Cache  خود .می توانید با این نرم افزار سایت های مختلف را فیلتر بکنید ارتباط کاربران را با اینترنت قطع کنید ، پهنای باند را کنترل بکنید از ورود یک کاربر خاص جلوگیری بکنید و ....

بابک افشاری بازدید : 199 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Cisco Ebook Collection - مجموعه کتاب های آموزشی سیسکو

دانلود Cisco Ebook Collection - مجموعه کتاب های آموزشی سیسکو

شرکت سیسکو سیستمز (Cisco Systems) شرکت آمریکایی تولیدکنندهٔ تجهیزات شبکه (Network) است که مرکز آن در شهر سن خوزه در ناحیه معروف به سیلیکان ولی در ایالت کالیفرنیا قرار دارد.
 این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی می‌کند و با سه نام تجاری مختلف سیسکو، لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می‌رساند. در ابتدا، سیسکو فقط روترهای چند پروتکل تولید می‌کرد ولی امروز محصولات سیسکو را در همه جا از اتاق نشیمن گرفته تا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه می‌توان پیدا کرد.
در این مجموعه سعی شده بهترین کتاب های موجود در رابطه با شبکه بر پایه ی استاندارد های سیسکو گردآوری شود.

بابک افشاری بازدید : 122 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Mobile Net Switch v4.10 - نرم افزار مدیریت اتصال شبکه

دانلود Mobile Net Switch v4.10 - نرم افزار مدیریت اتصال شبکه

Mobile Net Switch نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت اتصال شبکه می باشد. توسط این نرم افزار می توانید یک ویندوز چند شبکه ای داشته باشید. در واقع این برنامه شما را قادر می سازد تا به آسانی از کامپیوتر خود بر روی بیش از یک شبکه یا محل (location) استفاده کنید. به کمک این نرم افزار می توان فقط با چند کلیک و بدون آن که نیاز به راه اندازی مجدد سیستم باشد بر روی شبکه های مختلف با IP های مختلف سوئیچ نمود. روش کار این نرم افزار بدین شکل است که تنظیمات مختلف هر شبکه را بر روی هر پروفایل ایجاد شده در برنامه تنظیم نموده و سپس در صورت نیاز هر یک از شبکه ها از طریق برنامه پروفایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و به شبکه مورد نظر بر روی سیستم اتصال پیدا می کند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی پشتیبانی می کند که از جمله آن ها می توان به توانایی اختصاص IP های مختلف به هر پروفایل برای هر شبکه، نمایش مسیر درایوهای به اشتراک گذاری شده در شبکه و مسیر یابی، پشتیبانی کامل از انواع شبکه های بی سیم، قابلیت اعمال تنظیمات اینترنت، دسترسی به تنظیمات دسکتاپ، تنظیمات آی پی، تنظیمات چاپگر، تنظیمات اتصال اینترنت، تنظیمات WiFi و ... اشاره نمود.

تبلیغات






برای دیدن این سایت پر محتوا و عالی بر عکس های کناره کلیک کنید و یا
 لینک زیر را در آدرسبار خود کپی کنید
www.ITdownloads.ir

درباره ما
Profile Pic
سلام... امیدوارم از سایت IT-Technology لذت ببرید.در این سایت آمده ایم تا دست در دست هم دهیم و از آنچه که شایستگیش را داریم استفاده کنیم. در این سایت سعی کردم علاوه بر دنیای Technology اطلاعاتی هم چون آهنگ،نوحه،عکس،زندگینامه و...در اختیارتون بذارم که با عضویت در این سایت می توانید از امکانات بیشتری استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبسایت ما راضی هستید؟
    کدام یک از لب تاب های زیر بیش تر مورد علاقه شماست؟
    شما کدام یک از گوشی های زیر را دوست دارید؟
    ایا از IT-technology راضی هستید
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    ITdownloads.irITdownloads.ir


    ITdownloads.irITdownloads.ir


    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 746
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 836
  • بازدید ماه : 836
  • بازدید سال : 65,701
  • بازدید کلی : 154,989
  • تبلیغات

    ITdownloads.irITdownloads.ir


    ITdownloads.irITdownloads.ir