loading...
IT&TECHNOLOGY
تبلیغات






برای دیدن این سایت پر محتوا و عالی بر عکس های کناره کلیک کنید و یا
 لینک زیر را در آدرسبار خود کپی کنید
www.ITdownloads.ir

بابک افشاری بازدید : 136 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Google Earth Pro v7.0.2.8415 / Plus v6.0.3.2197 - نرم افزار جستجو و مشاهده کلیه نقاط کره زمین

دانلود Google Earth Pro v7.0.2.8415 / Plus v6.0.3.2197 - نرم افزار جستجو و مشاهده کلیه نقاط کره زمین

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی: تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستید.
شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد.
یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت 3D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

بابک افشاری بازدید : 196 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Dreamsdwell Stories v1.01 - بازی سرزمین ساکنان شهر رویا

دانلود Dreamsdwell Stories v1.01 - بازی سرزمین ساکنان شهر رویا

در بازی Dreamsdwell Stories شما با یک دنیای فانتزی رنگارنگ سروکار دارید که باید با قرار دادن توپ های رنگی در کنار هم امتیاز کسب کنید. در این بازی زیبای گرافیکی و هیجان انگیز استفاده از فکر عامل اصلی موفقیت بازیکن خواهد بود. ساکنان یک دنیای فانتزی رنگارنگ در انتظار شما هستند تا برای ساخت شهرشان به آن ها کمک کنید. در این بازی مرحله ای شما باید زنجیره ای از گوی های کروی شکل تشکیل دهید تا طلا و سنگ های ارزشمند بدست آورید. ساکنان جدید بازی برای ساخت محل سکونتشان به شما کمک خواهند کرد تا بازی را با بدست آوردن طلاهای بیشتر به پیش ببرید. بعضی از آن ها با هدیه دادن مراحل جادویی به شما باعث می شوند تا منابع درآمد دیگری بدست آورید. طبق افسانه ای در پایان بازی و پس از اینکه بازیکن سرزمین جادویی Dreamsdwell را کامل نمود، اژدهایی خواهد آمد تا رویای تمام ساکنین این سرزمین را به واقعیت تبدیل کند.

بابک افشاری بازدید : 261 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Garfield - بازی گارفیلد

دانلود Garfield - بازی گارفیلد

جان گربه ای بامزه به نام گارفیلد دارد که با بازیگوشی های خود اتفاقات جالبی را به وجود می آورد. در ماجرای بازی Garfield جان، گارفیلد را در خانه تنها می گذارد و به او سفارش می کند تا مراقب Odie (سگ کوچولو) و خانه باشد. گارفیلد متوجه می شود که آدی وسایل خانه را بهم ریخته است... شما در این بازی باید به عنوان گارفیلد بازی کنید و ماموریت هایی را که در خانه به عهده وی می باشد را با موفقیت انجام داده و امتیاز کسب نماید تا در صورت مرتب بودن همه وسایل هنگام بازگشت جان، یک لازانیا خوشمزه به عنوان پاداش بگیرید.

بابک افشاری بازدید : 178 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود World Mosaics 4 - بازی پازل جهانی

بازی World Mosaics 4 مانند زمانی است که موزه جهانی آتلانتیس، در حالی که اکثر غرفه هایش به طور کامل تخریب شده اند، از اعماق اقیانوس بیرون آمده است! حال شما باید سفری به زمان گذشته داشته و پازل های تصویری را حل کنید تا قادر باشید آثار از دست رفته را بازگردانید. در مراحل این بازی پرطرفدار و جذاب شما سفرهای هیجان انگیزی به آرامگاه فرعون، جاده ابریشم، استون هنج، آتلانتیس و ... خواهید داشت تا از طریق عبور از دوره های مختلف تاریخی، این آثار تاریخی از دست رفته را بازگردانید...

بابک افشاری بازدید : 104 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود 7Artifacts v1.01 - بازی جادوگری با استفاده از انرژی های نهفته در اشیا

دانلود 7Artifacts v1.01 - بازی جادوگری با استفاده از انرژی های نهفته در اشیا

بازی 7Artifacts یکی از بازی های جورچین است که در آن شما باید کاشی ها و اشیا هم رنگ را در کنار هم قرار دهید و مراحل بازی را طی کنید. بازی دارای خط داستانی است که در یونان باستان شکل می گیرد و در آن شما به جادوگر جوانی به نام لیدیا کمک می کنید تا به بررسی ادعاهای جدیدی که  درباره سلطنت یونان شایع شده بپردازد او در مسیر خود به سمت آتن، مجبور است راز و رمز هایی که با آن ها برخورد می کند را حل کند، در این بین در ازای کشف برخی اسرار، پاداش هایی به لیدیا تعلق می گیرد.

بابک افشاری بازدید : 136 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود American Lowriders - بازی ماشین های آمریکایی

American Lowriders نبردی میان اتومبیل های قدیمی و کلاسیک آمریکایی می باشد که شما می بایست به رقابت با مدعیان بپردازید . شرکت در مسابقات زیرزمینی و درون شهری با خودروهای کلاسیک و البته تقویت شده ، وظیفه ی اصلی شما در این بازی می باشد . در این بازی شاهد وجود ۱۲ اتومبیل مختلف از نژاد خودروهای سلطنتی هستیم که باعث افزایش دوچندان هیجان بازی می شوند . با پیروز شدن در مسابقات این آزادی عمل را خواهید داشت تا با رفتن به گاراژ ، تمام قطعات اتومبیل خود نظیر موتور ،‌ گیربکس ، چرخ ها و ... را قوی تر کنید تا برای مسابقات سخت تر آماده باشید ! شما سه نوع از مسابقات یعنی رقص ، مسابقه خیابانی و پرش را پیشرو خواهید داشت که هرکدام چالشی جدید را برای شما رقم خواهند زد .

بابک افشاری بازدید : 558 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Mafia 2 - بازی مافیا2

زمانی كه GTA III سبك Open-World را به صورت سه بعدی در آورد، Illusion Softworks سازنده Mafia با پیشروی در همین سبك، داستانی بسیار غنی خلق كرد و به جای تقلید مستقیم از GTA نوعی بازی داستان محور ساخت كه طرفداران زیادی پیدا كرد. پس از هفت سال همان تیم قبلی این بار با نام 2K Czech نسخه دوم Mafia را خلق كردند و باز هم دنیای سیاه گنگسترهای دهه 40 و 50 را به نمایش گذاشتند.

بابک افشاری بازدید : 163 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Costume Quest - بازی کمک به قهرمانان کوچک

داستان بازی Costume Quest در شب جشن هالوین اتفاق می افتد و در آن بازیکن کنترل دو شخصیت اصلی بازی را که یک خواهر و برادر هستند را بر عهده دارد. خواهر و برادر ماجراجو که هریک از توانایی های خاصی برخوردار می باشند و ترفندهای مخصوصی را فراگرفته اند، در شب هالوین از خانه خارج می شوند و به جنگ و کشتن غول ها می روند که در میان راه یکی از آن ها ربوده می شود و ... . بازیکن به عنوان شخصیت های اصلی بازی، باید در اطراف محله به جمع آوری لباس، آب نبات و کودکان دیگر (بعنوان همراهان سفر) بپردازد تا خواهر و برادر را نجات دهد.  بازی دارای سبک کارتونی RPG است و این باعث مجذوب شدن شما خواهد شد و تمامی فوت و فن هایی که برای درگیری با دشمن در این بازی دیده می شوند هریک در نوع خود یک نوآوری محسوب می شود. در حین بازی متوجه توانایی های خاص و منحصر به فرد این خواهر و برادر خواهید شد. در پی این ماجراجویی یکی از این دو کشته می شود ولی دیگری به قصد انتقام باز به راه و ماجرای خود ادامه می دهد.

بابک افشاری بازدید : 175 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود 1Penguin 100 Cases - بازی 1 پنگوئن و ۱۰۰ دردسر

دانلود 1Penguin 100 Cases - بازی 1 پنگوئن و ۱۰۰ دردسر

1Penguin 100Cases یک بازی فکری و در عین حال سرگرم کننده است که شما در آن به کمک یک پنگوئن خواهید شتافت تا در کارهای روزمره مانند مرتب کردن وسایل خانه و پیدا کردن اشیا گمشده و همچنین حوادث مختلفی که اتفاق می افتد مانند یافتن راه برگشت به خانه هنگام بازگشت از نیوزیلند و ... به او کمک کنید. در بازی با کاراکترهای متفاوت و جذاب دیگری نیز آشنا خواهید شد که هر یک مشکلات خاص خود را دارند و پنگوئن نیز تلاش می کند تا به آن ها کمک کند. مراحلی که در سبک بازی های Hidden Object طراحی شده اند و پازل های چالش برانگیز بازی ساعت ها ذهن شما را درگیر خود خواهد نمود.

بابک افشاری بازدید : 139 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Hitman: Sniper Challenge - بازی هیتمن: تیر انداز در خفا

اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن باشید حتما با سری محبوب هیتمن آشنا هستید . هیتمن را میتوان یکی از پرطرفدارترین بازیها در ژانر اکشن دانست که سالهای زیادی است که جای خود را میان گیمرها باز کرده و تا کنون چندین نسخه آن با فروش بسیار بالایی در دنیا مواجه شده است .این عنوان جدید با نام  Hitman: Sniper Challenge ارائه شده است .در این بازی همانطور که از نام آن پیداست Sniper یا تفنگ تک تیر انداز دوربین دار هیتمن حرف اول را میزند و باید سعی کنید همراه آن دشمنان را نابود کنید و ماموریتهای مختلف خود را به پایان برسانید .این بازی در اختیاری کسانی که بازی Hitman: Absolution را از GameStop پیش خرید کنند، قرار می گیرد در واقع می توان گفت این بازی یک دموی قابل بازی از بازی Hitman: Absolution می باشد.

بابک افشاری بازدید : 139 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Tower Wars - بازی جنگ های برج

Tower Wars عنوان یک بازی کم حجم و بسیار زیبا است که جنگ میان برج ها را به نمایش میکشاند، بله درست است! جنگ میان برج ها یا همان قلعه ها، به صورتی میتوان گفت بازی با حجم بسیار کمی که دارد دارای سبک خاص و جدید است که میتواند یک تجربه و سرگرمی به یاد ماندنی برای برخی از پلیر ها باشد. جذابیت بازی با حالت های چند نفره دو چندان شده است به صورتی که شما میتوانید با دوستان خود نیز این بازی را انجام دهید و به رقابت بپردازید.

بابک افشاری بازدید : 142 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Mass Effect 3 -بازی آشوب کهکشانی

پس از عرضه یكی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه كند. اینبار Reaperها به كره زمین حمله كردند و در حالیكه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است كه داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود كه فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یك پایگاه را از بین ببرد. او با كنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای كمكی خود فرمان می دهد كه از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یك انفجار بزرگ، شپرد از بالای سكو به پایین پرتاب می شود.

بابک افشاری بازدید : 127 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Dr. Wise-Medical Mysteries - بازی کمک به دکتر وایز

دانلود Dr. Wise-Medical Mysteries - بازی کمک به دکتر وایز

در Dr. Wise-Medical Mysteries شما در قالب یک بازی Hidden object به عنوان دستیار یک دکتر که مشغله زیادی دارد بازی می کنید و به او کمک خواهید نمود تا ابزار ها و وسایل مورد نیاز خود را در خانه، مطب، بیمارستان و حتی اتاق عمل پیدا کند و همچنین می توانید به همراه گروهی از پزشکان متخصص در تحقیقاتی که آن ها در مکان های مختلف برای بررسی شرایط بهداشتی و کشف منابع احتمالی بیماری دارند، شرکت کنید. شما می توانید در این بازی توانایی خود را در حل معماهای پزشکی محک زده و زندگی یک پزشک را تجربه کنید.

بابک افشاری بازدید : 575 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Damage Inc Pacific Squadron WWII - بازی شبیه ساز جنگ جهانی دوم در اقیانوس اطلس

این بازی که در E3 2011 با نام War Wings: Hell Catz معرفی شد ، که هم اکنون به عنوان Damage Inc Pacific Squadron WWII برای PS3 ، Xbox 360 و PC منتشر شده است. این بازی با بیش از ۲۰ ساعت مبارزه به سبک آرکید ، بخش مولتی پلیر و همکاری دو نفره ، به همراه ۳۰ نوع هواپیما منتشر شده است.در این بازی شما در جنگ جهانی دوم با هواپیماهای مختلف بر فراز اقیانوس اطلس به مبارزه می پردازید.شما باید در مراحل مختلف و با شرایط مختلف با دشمنانتان به مبارزه بپردازید و آن ها را در زمین و هوا و دریا نابود کنید.

بابک افشاری بازدید : 143 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود The Walking Dead Episode 3: Long Road Ahead - بازی راه رفتن مردگان قسمت 3: راه طولانی پیش رو

The Walking Dead Episode 3: Long Road Ahead دارای 5 قسمت می باشد که قسمت 3 آن به تازگی منتشر شده است که داستان بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید .

 

بابک افشاری بازدید : 144 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود I Am Alive - بازی من هنوز زنده ام

دانلود I Am Alive - بازی من هنوز زنده ام

واقعاً اگر دنیا مثل گفته های بازی ها تمام بشود، به احتمال زیاد ما قشر موفق آن زمان خواهیم بود. با تجربیاتی مثل Fallout و Left 4 Dead احتمالاً پایان دنیا آنقدرها هم بد نخواهد بود، اما I Am Alive فرق دارد. در دنیای این بازی سطوح پایین شهر غیر قابل زندگی هستند و غذا و آب هم پیدا نمی شود. حتی اگر یک گلوله هم پیدا کنید، امید آنچنانی ای به اسلحه زنگ زده و پوسیده در دستتان نیست و تصور کنید که تمام آدم های اطرافتان هم وحشی و غیر قابل اطمینان هستند. این بازی خیلی به واقعی بودن تمایل دارد و آرلین پالاسه (Aurelien Palasse) از طرف Ubisoft Shanghai می گوید: "فضای آخرالزمانی بازی ها در بیشتر مواقع خیلی غیر واقعی است، ولی I Am Alive واقعی است.

بابک افشاری بازدید : 306 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Sleeping Dogs - بازی خواب سگ ها

دانلود Sleeping Dogs - بازی خواب سگ ها
در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin's Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه 80 و 90 سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.
بابک افشاری بازدید : 159 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Amazing Adventures: The Lost Tomb v1.0.0.5 - ماجراهای شگفت انگیز: آرامگاه فراموش شده

دانلود Amazing Adventures: The Lost Tomb v1.0.0.5 - ماجراهای شگفت انگیز: آرامگاه فراموش شده

در بازی Amazing Adventures: The Lost Tomb شما به عنوان شخصیت ماجراجویی هستید که سفر هیجان انگیز خود را برای یافتن گنجینه های فراموش شده آغاز می کند. در قالب یک بازی hidden objects به مصر سفر خواهید نمود تا بر اساس تکه های نقشه ای که در دست دارید به دنبال یک آرامگاه مخفی در مصر بگردید و به گنج پنهان شده در آن دست پیدا کنید... در مراحل متعدد بازی به مکان های شگفت انگیز و دیدنی مصر مانند مجسمه ابوالهول، هرم بزرگ جیزه، رودخانه نیل، مقبره ها، قاهره و... سفر خواهید کرد و در آنجا باید به حل معماهای مختلف پرداخته و بیش از 2000 شیء گمشده را پیدا کنید.

بابک افشاری بازدید : 119 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Angry Birds Space v1.3.0 - بازی پرندگان خشمگین در فضا

بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین عرضه شد. این نسخه که به گفته شرکت سازنده Rovio انقلابی ترین تغییر در این بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن است دارای محیط بازی متفاوت و پرنده های جدید در فضا است که به معرفی آن می پردازیم:
نسخه جدید این بازی تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و 60 مرحله را شامل می شود. در این بازی از میان 8 پرنده قبلی 5 پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و پرنده قرمز غول آسا به رنگ سبز درآمده است. پرنده های بمبی و آبی سه تایی هم با تغییر چهره جزئی حضور دارند اما خبری از پرنده های نارنجی بادکنکی، سفید تخم انداز و سبز بومرنگی نیست چرا که در نبود هوا و جاذبه استفاده ای نخواهند داشت. پرنده یخی جدید هم به نظر می رسد خوکها و سازه ها را منجمد می کند تا هدف گیری آنها در نوبت های بعد با پرنده های دیگر راحت تر باشد.

بابک افشاری بازدید : 131 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Angry Birds Seasons v2.5.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!
در تازه‌ترین به‌روز رسانی که برای نسخه «پرندگان خشمگین: فصول» ارائه شده و البته بی‌ارتباط با فصل گرم تابستان نیز نیست، شاهد مراحل جدید البته این‌بار با گیم پلی و  فیزیک و شاید بهتر است بگوئیم تکنیک جدید هستیم.
در به‌ روزرسانی جدید پرندگان خشمگین قادر به حرکت در زیر آب نیز هستند و البته در همان زمان خوک‌ها نیز با افتادن در آب غرق می‌شوند.
فیزیک جدید بسیار سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد و خوب ما پیشنهاد می‌کنیم تا این بازی را دانلود کرده و لذت ببرید.

بازی Angry Birds Seasons یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.

بابک افشاری بازدید : 114 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Inquisitor - بازی علیه پادشاهی

دانلود Inquisitor - بازی علیه پادشاهی

بازی بسیار جذاب و استراتژیک Inquisitor که توسط استودیو بازیسازی Wooden Dragon ساخته شده و سپس کمپانی Cinemax آن را برای PC در سال 2012 منتشر نموده است ، حضور اعتقادات دینی در یک بازی می تواند تجربه ی جدیدی از بازی های کامپیوتر باشد ، معمولا در کمتر بازی این مسئله به چشم می خورد که دین و اعتقادات قلبی یک سوژه ای برای بازی باشد ، داستان بازی روایت گر مردمی است که ایمان خود را از دست داده اند ، آنها پول و شهرت را بر هر چیزی ترجیح داده اند و از این رو قالب هایشان مالامال سیاهی و تباهی شده است ، وظیفه شما در بازی از بین بردن شیاطینی است که بر اثر این اتفاق به وجود آمده اند و شهر را در ظلمات فرو برده اند ، در واقع این شما هستید که باید ایمان از دست رفته مردم را به آنها بازگردانید.

بابک افشاری بازدید : 101 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Uprising 44: The Silent Shadows - بازی قیام 44: سایه خاموش

دانلود Uprising 44: The Silent Shadows - بازی قیام 44: سایه خاموش

بازی Uprising 44 The Silent Shadows 2012 قیام ۴۴ یک بازی به سبک شوتر سوم شخص و استراژِیکی می باشدکه کمپانی DMD Enterprise آن را ساخته و منتشر کرده است.داستان بازی بر می گردد به جنگ جهانی دوم و نبرد نیرو های ورشو با نازی می باشدکه نیروهای نازی آلمانی به رهبری رایش سوم در پشت خطوط جنگ صف کشیدند و آماده برای حمله و شما و گروه مقاومتتان باید جلوی این عملیات عظیم را بگیرید و اینجاست که دست به کار خواهید شد و سفر به عمق دل دشمن برای سر درآوردن از نقشه آنها.. بازی سبک بسیار جالبی را اراعه کرده که در نوع خود بی نظیر است.شاید نبرد خاموش واقعا برازنده این بازی باشد.

بابک افشاری بازدید : 136 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود F1 2012 -بازی مسابقات فرمول یک2012

F1 2012 از سری بازی های ماشین سواری F1 می باشد.این بازی به وسیله موتور EGO Engine 2.0 ساخته و شرکت Codemasters آن را انتشار داده است.در این بازی نقشه های جدید اضافه شده است که این نقشه ها بر گرفته از دو شهر آمریکا می باشد.گرافیک بازی نسبت به نسخه های قبل پیشرفت زیادی داشته اما بر روی جزئیات بازی به خوبی کار نشده است.در این بازی 12 تیم و 24 راننده وجود دارد که باعث بالا رفتن هیجان مسابقات می شود.

بابک افشاری بازدید : 167 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Tony Hawks Pro Skater - بازی تونی هاکس اسکیت باز حرفه ای

Tony Hawks Pro Skater از سری بازی های اسکیت سواری می باشد که کمپانی Robomodo آن را طراحی و کمپانی بزرگ Activision آن را منتشر کرده است.این بازی شامل مراحل کلاسیکی از اسکیت سواری می باشد که شما باید خلاقیتی زیادی را برای اسکیت سواری در این بازی به کار ببرید.این بازی دارای گیم پلی و گرافیک بسیار خوبی می باشد و همچنین این بازی علاوه بر نسخه PC دارای نسخه کنسول های XBOX و PS3 نیز می باشد.
بابک افشاری بازدید : 191 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود The Amazing Spider Man - بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز

The Amazing Spider-Man به نظر بازی خوبی می آید و شاید بتوان آن را از برخی جهات با Batman: Arkham City مقایسه کرد. بازی توسط استودیوی Beenox در حال ساخت است و به تازگی دمویی هم از این عنوان منتشر کرده اند. در این دمو مشاهده شد که بازی Open-World است و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.

 

بابک افشاری بازدید : 319 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود NBA 2K13 - بازی بسکتبال2013

بازی NBA 2K13 یک شبیه ساز بسکتبال می باشد که اگر جذب آن شوید، مانند بازی های شبیه ساز فوتبال می توانید هیجان فوق العاده ای را در آن ببینید و از این نظر یکی از ورزش های با توپ بسیار عالی به حساب می آید. این بازی با پشتیبانی از Kinect از جذابیت بیشتری بر خوردار شده است.در این سال های اخیر که خبری از EA و بازی NBA Live نیست، ۲K با عنوان NBA 2K طوفانی در این سبک به پا کرده که حتی بازیکنان معمولی هم با دیدن این عنوان انگشت به دهان می مانند.

بابک افشاری بازدید : 136 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Darksiders 2 - بازی در رکاب تاریکی 2

دانلود Darksiders 2 - بازی در رکاب تاریکی 2

نسخه اول Darksiders یک بازی اکشن لذت بخش بود که طرح های هنری بسیار زیبایی داشت. بسیاری این بازی را یک کلون از God of War می دانند، ولی به هر حال پتانسیل بازی بسیار بالا بود و مبارزات عمیق، خشن و جالب آن هنوز هم در یادمان هست. در نسخه دوم Vigil سراغ تمام ایده هایی رفته که بنا به دلایلی در نسخه اول نمی توانستند آن ها را اجرا کنند. مثلاً وجود المان های RPG قوی تر، سیستم Loot و روابط با NPCها. Darksiders II قرار است یک تجربه موفق دیگر در به تصویر کشیدن آخرالزمان باشد و در عین حال، خیلی هم متفاوت ظاهر شود. بجای ملاقات دوباره با قهرمان نسخه اول که War نام داشت، در این نسخه شما در نقش برادر او یعنی Death قرار می گیرید.

بابک افشاری بازدید : 112 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود The Elder Scrolls V: Skyrim - بازی شکارچی اژدها

نسخه جدیدی از بازی بسیار پرطرفدار، تحسین شده و  فوق العاده زیبا و گرافیکی The Elder Scrolls با نام Skyrim !پادشاهی Tamriel در سراشیبی سقوط قرار دارد. همچنین در طرفی دیگر بزرگترین شاه Skyrim به قتل رسیده است.هم پیمانان از جای جای کشور برای کسب تاج و تخت به میدان آمده اند. اما قبل از این که درگیری ها به نتیجه برسد مشکلی عظیم گریبان این جامعه را گرفته و آن بیدار شدن اهریمن باستانی است.اژدهایان از راه های طولانی و مخفی کتیبه های بزرگ (Elder Scrolls) که به Tamriel ختم می شود بازگشته اند.
آینده Skyrim و حتی خود امپراطوری در کشاکشی میان "انتظار تولد" و "آمدن اژدها" به سر می برد.
تنها یک نفر می تواند در نبرد میان اژدهایان ایستادگی کند و در این زمان قهرمانی که انتظارش را می کشیدند با صدایی بلند متولد می شود...

 

بابک افشاری بازدید : 141 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود 3 WORLD RALLY CHAMPIONSHIP - بازی مسابقات جهانی رالی 3

دانلود 3 WORLD RALLY CHAMPIONSHIP - بازی مسابقات جهانی رالی 3

WRC: World Rally Championship 3 يک بازي رالي ماشين سواري است که مسابقات فصل هاي گوناگون اين رشته را در خود جاي داده است.در ابتداي بازي ، يک ماشين مسابقه اي را از بين کمپاني هاي مطرح انتخاب مي کنيد و سپس وارد دور مسابقات مي شويد.آن چه موجب هيجان بيشتر اين بازي مي شود ، وجود ماشين هاي معروف از بين کمپاني هاي معتبر است ، به گونه اي که 35 اتومبيل رالي در قالب 50 تيم ، در دور مسابقات قهرماني آن حضور دارند.

بابک افشاری بازدید : 186 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Brave - بازی دخترشجاع مو قرمز

اینکه بازی ای از روی یک فیلم یا انیمیشن ساخته شود و امتیازات خوبی را هم در یافت نکند، به امری طبیعی تبدیل شده، اما اخیراً بازی هایی که کمپانی Disney از روی انیمیشن های استودیوی Pixar خلق می کند، نمایش های خوبی داشته اند و نظر خیلی ها را به خودشان جلب کرده اند. بازی هایی که آن ها از روی Toy Story 3 و Cars 2 ساختند، زیبا و قابل قبول بودند و توانستند نشان بدهند که همیشه بازی هایی که از روی فیلم یا انیمیشن ساخته می شوند، بد از کار درنمی آیند. حال با اکران انیمیشن Brave در سینماها، کمپانی Disney بازی ای از این انیمیشن راهی بازار کرده تا بتوان ماجراهای شخصیت های آن را در قالب بازی هم مشاهده کنیم.

بابک افشاری بازدید : 151 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (1)

دانلود Sonic Adventure 2 - بازی سونیک ماجراجو 2

Sonic یکی از پر فروش ترین بازی کمپانی سگا می باشد.تا به امروز نسخه های مختلفی از این بازی بر روی کنسول های مختلف ارائه شده است.حال در ماه نوامبر  Sonic Adventure 2 یکی دیگر از این سری بازی ها به بازار آمده است.در این بازی هر دو سمت  داستان  یعنی Hero/قهرمان و Dark/تاریک قابل بازی می باشد و کارکتر های مختلف از جمله Sonic, Knuckles, Rogue, Shadow,Tails,Doctor Eggman و ... قابل بازی هستند.

بابک افشاری بازدید : 149 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Bad Piggies - بازی خوک های بد

دانلود Bad Piggies - بازی خوک های بد

Bad Piggies نسخه جدید سری بازی محبوب Angry Birds که این بار بر خلاف دفعات قبلی، باید به وسیله‌ی خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
بازی Bad Piggies تقریبا ظاهری مثل Angry Birds دارد با این تفاوت که مراحل و نوع بازی کاملا متفاوت و تغییر کرده ، در واقع در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و  تمامی امتیاز ها را کسب کنید! می شود گفت این نسخه از Rovio شاید از پرندگان عصبانی نیز جذاب تر باشد!

بابک افشاری بازدید : 187 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Angry Birds Star Wars v1.0 - بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان

دانلود Angry Birds Star Wars v1.0 - بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان
پس از مدتها انتظار نسخه ی جدیدی از بازی جذاب و پرطرفدار پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars در جنگ ستارگان عرضه شد. شرکت Rovio با همکاری جرج لوکاس کارگردان سری فیلم های جنگ ستارگان این بار به خلق بازی جذاب پرندگان خشمگین با موضوع جنگ ستارگان پرداخته است. این بار پرندگان خشمگین با در دست گرفتن شمشیرهای نورانی و با پوشیدن لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها می روند. پرنده قرمز رنگ و محبوب انگری بردز در لباس Luke Skywalker شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان و با در دست داشتن شمشیر نوری Lightsaber به ایفای نقش می پردازد و در نهیت دانلود... .
تبلیغات






برای دیدن این سایت پر محتوا و عالی بر عکس های کناره کلیک کنید و یا
 لینک زیر را در آدرسبار خود کپی کنید
www.ITdownloads.ir

درباره ما
Profile Pic
سلام... امیدوارم از سایت IT-Technology لذت ببرید.در این سایت آمده ایم تا دست در دست هم دهیم و از آنچه که شایستگیش را داریم استفاده کنیم. در این سایت سعی کردم علاوه بر دنیای Technology اطلاعاتی هم چون آهنگ،نوحه،عکس،زندگینامه و...در اختیارتون بذارم که با عضویت در این سایت می توانید از امکانات بیشتری استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبسایت ما راضی هستید؟
    کدام یک از لب تاب های زیر بیش تر مورد علاقه شماست؟
    شما کدام یک از گوشی های زیر را دوست دارید؟
    ایا از IT-technology راضی هستید
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    ITdownloads.irITdownloads.ir


    ITdownloads.irITdownloads.ir


    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 746
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 780
  • بازدید ماه : 780
  • بازدید سال : 65,645
  • بازدید کلی : 154,933
  • تبلیغات

    ITdownloads.irITdownloads.ir


    ITdownloads.irITdownloads.ir