loading...
IT&TECHNOLOGY
تبلیغات






برای دیدن این سایت پر محتوا و عالی بر عکس های کناره کلیک کنید و یا
 لینک زیر را در آدرسبار خود کپی کنید
www.ITdownloads.ir

بابک افشاری بازدید : 164 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود PTLens v8.9.0.4 x86/x64 - نرم افزار

ترمیم عکس

دانلود PTLens v8.9.0.4 x86/x64 - نرم افزار ترمیم عکس

PTLens نرم افزاری برای تصحیح اعوجاج حرکت، pincushion لنز، سایه روشن، انحراف و عدم تطابق رنگ و چشم انداز می باشد. این نرم افزار یک ابزار تکمیلی برای ابزارهای عمومی پانوراما محسوب می شود. علاوه بر سایر امکانات این نرم افزار رایگان فاصله کانونی را از اطلاعات EXIF عکس می خواند و اعوجاج های به طرف داخل و خارج عکس را بر اساس این اطلاعات اصلاح می کند. از این نرم افزار می توان به صورت مستقل و یا به عنوان ویرایشگر خارجی برای لایت روم و یا پلاگین برای فتوشاپ استفاده کرد.

بابک افشاری بازدید : 148 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Studio One Pro v2.5 - نرم افزار

ضبط و ویرایش موزیک

دانلود Studio One Pro v2.5 - نرم افزار ضبط و ویرایش موزیک

Studio One نرم افزاری برای ضبط و ویرایش صدا و در نهایت تولید موزیک است که برای ویندوز های XP و Seven طراحی شده و امکاناتی نظیر ضبط صدا، MIDI sequencing ، مدیریت پلاگین ها و پشتیبانی از drag & drop در MIDI mapping، پیکربندی خودکار سخت افزار، کار بروی Track های نامحدود، کیفیت بالای خروجی و در نهایت یک audio mastering ساده را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار با رابط کاربری گرافیکی بسیار مناسب به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند و همچنین امکاناتی را که کاربران حرفه ای نیاز دارند را در خود گنجانده است تا افراد حرفه ای نیز بتوانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند.

بابک افشاری بازدید : 167 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Grapher v9.6.1001 -

نرم افزار رسم نمودارهای حرفه ای

دانلود Grapher v9.6.1001 - نرم افزار رسم نمودارهای حرفه ای

Grapher یک برنامه نموداری کارآمد و قدرتمند می باشد که تمامی احتیاجات شما را در زمینه رسم نمودارهای پیچیده برآورده می کند و به عنوان برنامه ای ایده آل برای دانشمندان، مهندسان و تجارت های حرفه ای، شناخته شده است. Grapher مجموعه ای از آخرین تکنیک های رسم نمودار را در دسترس شما قرار می دهد. این نرم افزار کاربردی آسان داشته و برنامه ای پویا و قدرتمند است که امکان ایجاد و انتشار نمودارهای با کیفیت، تاثیر گذار و حرفه ای را فقط با صرف چند دقیقه وقت، برای شما فراهم می کند، به طوریکه مخاطبان شما در هر لحظه، از تماشای آن ها تعجب خواهند نمود.

بابک افشاری بازدید : 142 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Alien Skin Eye Candy v7.0.0.1096 Re 22758 x86/x64 - پلاگین فیلترگذاری روی عکس

دانلود Alien Skin Eye Candy v7.0.0.1096 Re 22758 x86/x64 - پلاگین فیلترگذاری روی عکس

Alien Skin Eye Candy پلاگینی قدرتمند و معروف مخصوص نرم افزار فتوشاپ محصول کمپانی Alien Skin می باشد. این پلاگین قدرتمند در زمینه طراحی عکس در فتوشاپ به طراحان کمک بسیار زیادی می کند زیرا شامل فیلترهای زیبایی می باشد که به راحتی می توان بر روی عکس اعمال کرد. با استفاده از این پلاگین می توانید بر روی عکس های خود افکت ها جذاب و جالبی مانند موج آب، آتش، شیشه مات، برف و... اعمال کنید.

بابک افشاری بازدید : 330 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Driver Genius v12.0.0.1211 - نرم افزار ایجاد نسخه پشتیبان از درایور های سخت افزاری نصب شده

دانلود Driver Genius v12.0.0.1211 - نرم افزار ایجاد نسخه پشتیبان از درایور های سخت افزاری نصب شده

نرم افزار Driver Genius یک ابزار حرفه ای برای مدیریت Driver های قطعات سخت افزاری شما است. اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به دفعات دست به تغییر سیستم عامل خود می زنید حتما فرایند خسته کننده نصب درایورهای قطعات را به خاطر می آورید. اگر بر حسب اتفاق یکی از CD های درایور خود را گم کرده باشید که باید ساعت ها وقت خود را صرف جستجو در اینترنت و دانلود آن درایور کنید.
به کمک این نرم افزار شما می توانید از درایورهای نصب شده خودتان فایل یکتای پشتیبانی (Backup) تهیه کنید و در کمترین زمان ممکن آن را بازگردانید. فایل Backup می تواند به صورت یک فایل اجرایی مجزا از نرم افزار، به این معنا که برای باز گرداندن Backup احتیاج به نصب نرم افزار نیست و Backup خود به عنوان یک Setup مجزا قابل اجراست. همچنین اگر درایور یکی از قطعات خود را گم کرده اید نگران نباشید چرا که Driver Genius به تنهایی مدل و نوع سخت افزار شما را تشخیص داده و شما را در پیدا کردن آخرین نسخه درایور موجود یاری می نماید.

بابک افشاری بازدید : 156 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود DialogBlocks v5.02 - نرم افزار ساخت

دیالوگ باکس

دانلود DialogBlocks v5.02 - نرم افزار ساخت دیالوگ باکس

دیالوگ باکس به پنجره هایی گفته می شود که برنامه نویسان برای دادن اخطار یا پیغام هایی به کاربر در قالب یک پنجره که پس از انجام عملیاتی به صورت خودکار باز می شوند طراحی می نمایند. تلاش مجدد، دیسک را داخل درایو قرار دهید، دسترسی امکان پذیر نیست از جمله پیغام هایی هایی هستند که در این قالب بارها و بارها برایتان به نمایش در آمده است و معمولاً صدایی نیز در پس زمینه ی آن ها، گوش های شما را به سمت خود تیز کرده است.
DialogBlocks نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش دیالوگ و تولید کد به صورت آسان می باشد. این نرم افزار در ساخت جعبه های پیغامی ساخته شده به برنامه نویسان کمک می کند تا به سادگی پیغام های خود را به صورت Dialog Box به کاربرانشان بدهند. حتماً با پنجره های  اخطار مواجه شده اید، این نرم افزار  این پنجره ها را تولید یا ویرایش می کند. مهم ترین خروجی این برنامه ها C++ است که به شما بسیار کمک می کند. این نرم افزار انتخاب فریم یا پنل برای جعبه ها و تعیین موقعیت برای نمایش پنجره ها را در اختیارتان قرار می دهد. دیالوگ باکس هایی که طراحی می کنید تنها به سیستم عامل ویندوز محدود نخواهد شد چرا که این برنامه امکان تهیه خروجی های لازم برای مورد استفاده قرار گرفتن در سیستم عامل لینوکس را نیز داراست.

بابک افشاری بازدید : 181 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود MPEG Video Wizard DVD v5.0.1.105 -

نرم افزار ویرایش ویدئو

دانلود MPEG Video Wizard DVD v5.0.1.105 - نرم افزار ویرایش ویدئو

اگر می خواهید ویدئو های خود را ویرایش کنید و به دنبال یک ابزار مناسب و حرفه ای است، می توانید با خیالی آسوده از نرم افزار MPEG Video Wizard DVD استفاده نمایید. این نرم افزار یک برنامه پیشرفته است که برای کمک به شما در ساخت ویدئو های پیچیده طراحی شده است و دارای یک رابط کاربری بصری زیبا می باشد. این نرم افزار یکی از ابزارهای طراحی شده برای تغییر فرمت ویدئوهای MPEG-1, MPEG-2, AVI, WMV, VOB می باشد. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به ویرایش رنگ بندی ها، زیاد یا کم کردن کنتراست و انجام ویرایش های دو بعدی و سه بعدی بر روی ویدئو اشاره کرد. این نرم افزار ویدئوی شما را ReEncode نمی کند و فقط مقادیر Bitrate آن را تغییر می دهد. با توجه به میزان مقادیر پیش فرض ویدئو شما می توانید Bitrate را متناسب با نیاز خود و حجم دلخواه خود تنظیم کنید تا بهترین خروجی با کیفیت بالا و حجم کم را در اختیار داشته باشید.

بابک افشاری بازدید : 184 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود TeamViewer v7.0.12541 Full + 7.0.11067 for Mac / v8.0.16642 Free - نرم افزار اتصال به کامپیوتر از راه دور

دانلود TeamViewer v7.0.12541 Full + 7.0.11067 for Mac / v8.0.16642 Free - نرم افزار اتصال به کامپیوتر از راه دور

نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

بابک افشاری بازدید : 235 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Office Tab Enterprise v9.20 - نرم افزار اضافه کردن تب به نرم افزار های آفیس

دانلود Office Tab Enterprise v9.20 - نرم افزار اضافه کردن تب به نرم افزار های آفیس

برخلاف مرورگرهای اینترنت، برنامه های کاربردی Microsoft Office قابلیت باز کردن چندین سند متعدد در یک پنجره منفرد به منظور دسترسی آسان تر به صفحات اسناد مختلف با استفاده از تب های متعدد را ندارند. بنابراین کاربر نمی تواند در یک نگاه تمام اسناد را بررسی کرده و به راحتی بین آن ها سوئیچ کند.
نرم افزار Office Tab Enterprise محیط کاری برنامه های آفیس مانند پاورپوینت، ورد و اکسل را ویرایش کرده و ویژگی جدید و پرکاربردی را در جهت بهبود رابط کاربری به این برنامه ها اضافه می کند تا شما بتوانید در هنگام کار با اسناد مختلف در برنامه های آفیس، چندین فایل را به صورت همزمان اجرا نموده و به راحتی بین آن ها جا به جا شوید. علاوه بر این شما می توانید به سفارشی سازی تنظیمات مربوط به نمایش تب ها (سایز فونت، رنگ و ...) و تعداد تب های نمایش داده شده، بپردازید.

بابک افشاری بازدید : 180 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 v19.0.0.10 - نرم افزار افزایش کیفیت فایل های صوتی

دانلود MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 v19.0.0.10 - نرم افزار افزایش کیفیت فایل های صوتی

امروزه ویرایش فایل های صوتی دیجیتالی و توجه به بهبود کیفیت فایل های صوتی قدیمی باعث شده است تا نرم افزارهای زیادی جهت ویرایش و ارتقاء کیفیت صدا طراحی شوند.
با استفاده از MAGIX Audio Cleaning Lab شما به راحتی قادر به دیجیتالی نمودن و ذخیره سازی نوارها و سی دی های صوتی قدیمی خود و همچنین افزایش کیفیت فایل های صوتی خواهید بود. این نرم افزار به شما کمک می کند تا به راحتی و تنها با طی کردن یک مرحله کیفیت سخنرانی ها و صداهای رادیویی ضبط شده را ارتقاء داده و تحریفات ناخواسته صوتی را حذف می کند. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به نتایج مطلوب خود برای ویرایش و دستیابی به یک صدای بی عیب و نقص بپردازید.

بابک افشاری بازدید : 146 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود MAGIX Page & Layout Designer 2013 v8.1.4.24911 - نرم افزار طراحی حرفه ای ست تبلیغاتی

دانلود MAGIX Page & Layout Designer 2013 v8.1.4.24911 - نرم افزار طراحی حرفه ای ست تبلیغاتی

MAGIX Page & Layout Designer یک برنامه کاربردی قابل اعتماد است که برای کمک به شما در ایجاد یک تصویر تجاری حرفه ای، طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید لوگوی شرکت خود را طراحی کنید و نیز می توانید موارد بازاریابی و تبلیغاتی مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت ممکن ایجاد کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی محصولات و یا خدمات خود را با استفاده از آگهی ها، پوسترها، بروشورها، خبرنامه ها و ... به بازار معرفی کنید.

بابک افشاری بازدید : 133 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود K-Lite Mega Codec Packs v9.6.5 x86 - Codec Packs v9.6.5 x64 - کامل ترین

نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

دانلود K-Lite Mega Codec Packs v9.6.5 x86 - Codec Packs v9.6.5 x64 - کامل ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

بابک افشاری بازدید : 121 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود BitDefender Internet Security 2013 v16.25.0.1710 + Antivirus Free v1.0.13.859 + Rescue CD - نرم افزار امنیتی مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها

دانلود BitDefender Internet Security 2013 v16.25.0.1710 + Antivirus Free v1.0.13.859 + Rescue CD - نرم افزار امنیتی مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها

کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحاً در دام سایت های پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و ... قرار گرفته که برای حل مکل فوق این دسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وب گردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وب گردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند.
یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمند BitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... ایجاد می نماید.

بابک افشاری بازدید : 146 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Ashlar Vellum Graphite v8.9.9 SP4r0 - نرم افزار طراحی و مدلسازی دو بعدی و سه بعدی

دانلود Ashlar Vellum Graphite v8.9.9 SP4r0 - نرم افزار طراحی و مدلسازی دو بعدی و سه بعدی

نرم افزار Ashlar Vellum Graphite برنامه ای حرفه ای برای مهندسین مکانیک برای طراحی،شبیه سازی و آنالیز و ساخت قطعات و مدلسازی می باشد. یادگیری کاربرد این نرم افزار بسیار آسان و استفاده از آن نیز بسیار سریع خواهد بود. این نرم افزار رابط کاربری را فراهم نموده است که با استفاده از آن بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی درمورد چگونگی اجرای نرم افزار، افکار جدید و ابتکاری خود را پیاده سازی کرده و شبیه سازی نمایید. این نرم افزار به شما در نقشه کشی های دو بعدی و سه بعدی با امکان پیاده سازی نامحدود جزئیات، کمک خواهد کرد. این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد که طرح های دو بعدی و سه بعدی خود، با پیچیدگی های نامحدود و جزئیات دقیق را به آسانی ایجاد نمایید.

بابک افشاری بازدید : 150 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود RonyaSoft CD DVD Label Maker v3.01.15 - نرم افزار طراحی و ساخت لیبل و کاور برای سی دی و دی وی دی

 

دانلود RonyaSoft CD DVD Label Maker v3.01.15 - نرم افزار طراحی و ساخت لیبل و کاور برای سی دی و دی وی دی

با استفاده از CD DVD Label Maker می توانید اقدام به طراحی و ساخت لیبل و کاور برای CD و DVD کنید. در حقیقت یکی از عواملی که سبب می شود یک محصول مانند یک مجموعه آهنگ یا فیلم، پک نرم افزاری، بازی های کامپیوتری یا پلی استیشن و ... در نظر افراد جلب توجه کنید، کاور آن است که هر چه وقت بیشتری صرف طراحی و ساخت آن شود قطعآ جلب توجه بیشتری می کنند. کاربرد این نرم افزار هم ساخت کاورهای بسیار زیبا برای مجموعه های مختلف است که در قالب CD و DVD منتشر می شوند. شما می توانید با چند کلیک به راحتی لیبل مورد نظرتان در در محیط این برنامه طراحی کنید. علاوه بر این در این نرم افزار Templates یا همان قالب های از پیش طراحی شده بسیار زیادی در موضوعات مختلف وجود دارد که شما تنها با اضافه کردن متن و چند عکس ساده قادرید تا یک لیبل حرفه ای بسازید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ساخت کاور در اندازهای بسیار بزرگ و همچنین پشتیبانی از پرینترهای مختلف ساخت لیبل دیسک مانند HP, Canon, Epson و ... اشاره کرد.

بابک افشاری بازدید : 154 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Advanced Batch Converter v7.1 - نرم افزار

 تبدیل فرمت تصاویر

دانلود Advanced Batch Converter v7.1 - نرم افزار تبدیل فرمت تصاویر

با استفاده از نرم افزار Advanced Batch Converter قادر خواهید بود تا تقریباً هر تعداد تصویر و در هر فرمتی که باشند (بیش از 180 فرمت فایل) را در عرض چند ثانیه به یکی از 44 فرمت محبوب و رایج این زمینه (bmp, dib, rle, gif, jpg, jpeg, tif, tiff, png, pcx, pcc, dcx, tga, wmf, emf, ico, pbm, jng, jp2, j2k, ps, eps, pdf, wbmp, psd, wap, raw, pcd, cin, dot, dpx, fits, fpx, hdf, miff, pict, sgi, sun, vicar, viff, hdp, wdp, xbm و xpm) تبدیل کنید. این برنامه مفید انجام امکاناتی نظیر تغییرسایز، چرخش، flip ،mirror ،crop و یا bulk تصاویر را در عرض چند ثانیه برای شما فراهم نموده است. علاوه براین قادر خواهید بود تا افکت ها و فیلترهای گوناگونی را اعمال نمایید و کیفیت رنگ ها را ارتقاء دهید.

بابک افشاری بازدید : 108 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 6942 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 6942 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.

بابک افشاری بازدید : 158 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود SpaceClaim Engineer 2012.1.0.10045 Plus x86/x64 - نرم افزار طراحی 3 بعدی

 

دانلود SpaceClaim Engineer 2012.1.0.10045 Plus x86/x64 - نرم افزار طراحی 3 بعدی

کمپانی SpaceClaim Corporation که تحت مدیریت Michael Payne که یکی از سرمایه گذاران اصلی نرم افزار معروف و محبوب SolidWorks می باشد، نرم افزار SpaceClaim Engineer را طراحی کرده که به وسیله آن بتوان بر روی مدل های 3 بعدی عملیات ویرایش و تنظیمات لازم را انجام داد. این نرم افزار تحولی جدید در عرصه نرم افزارهای طراحی ۳بعدی بوجود آورده و به شما اجازه می دهد تا در کمترین زمان ممکن به طراحی اجرام ۳بعدی با بیشترین امکانات ممکن بپردازید.

بابک افشاری بازدید : 123 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Avast! Offline Update 2012-12-29 - آپدیت آفلاین

 آنتی ویروس اوست

دانلود Avast! Offline Update 2012-12-29 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.

بابک افشاری بازدید : 185 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Google SketchUp Pro v8.0.16846 - نرم افزار ساخت اشکال

 سه بعدی

دانلود Google SketchUp Pro v8.0.16846 - نرم افزار ساخت اشکال سه بعدی

شاید تا کنون نام خیلی از نرم افزار های طراحی سه بعدی را شنیده باشید ولی Google SketchUp به صورت خیلی ساده و با توضیحات کاملاً تصویری به شما کمک می کند تا طرح سه بعدی اشیا (ساختمان، مدلهای قطعات و ...) را در کمترین زمان و ساده ترین ابزارها ایجاد کنید.
Google SketchUp Pro نرم افزار قدرتمند همراه با ابزارهای متنوع جهت ساخت، ویرایش و انتشار مدل های 3D می باشد. با استفاده از Google SketchUp می توانید طرح كلی یك خانه، كارخانه، كشتی، سفینه فضایی و دیگر اجسام مورد نظر خود را تهیه كرده و رنگ آمیری نمایید. این برنامه بر خلاف سایر برنامه های 3D نیاز به منابع سیستم کمتری دارد و در کامپیوترهای ضعیف هم قابل اجرا می باشد. با ظاهری ساده و کاربر پسند ارتباط خوبی را با افراد تازه کار ایجاد می کند و مثل همیشه نتیجه یک پروژه موفق از شرکت Google است.

بابک افشاری بازدید : 135 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Ashlar Vellum Xenon v8.2.888 SP3r0 - نرم افزار مدلسازی سه بعدی قدرتمند و دقیق

 

دانلود Ashlar Vellum Xenon v8.2.888 SP3r0 - نرم افزار مدلسازی سه بعدی قدرتمند و دقیق

Xenon یک نرم افزار مدلساری سه بعدی قدرتمند و دقیق بدون هیچ گونه محدودیتی می باشد. جالب است بدانید که از طراحان مشهور طلا و جواهر در نیویورک و پاریس تا شرکت های تجهیزات ورزشی در شمال غربی اقیانوس آرام، همچنین از کامپیوتر اپل تا Scaled Composites، از نرم افزار انعطاف پذیر Xenon برای طراحی های خود استفاده می کنند. این نرم افزار یک طراحی انعطاف پذیر و سریع را به شما ارائه خواهد کرد. با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید ایده های خود را به صورت 2 بعدی و یا 3 بعدی پیاده سازی کرده و آن ها را آزمایش کرده و به سرعت محصولات خود را وارد بازار کنید.

بابک افشاری بازدید : 155 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Internet Download Accelerator v5.14.2.1329 - نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود Internet Download Accelerator v5.14.2.1329 - نرم افزار مدیریت دانلود

هنگامی که بخواهید تعداد زیادی فایل را از اینترنت دانلود کنید و نیز زمانی که بخواهید یک فایل حجیم را از اینترنت بگیرید، نیازمند یک نرم افزار مدیریت دانلود خواهید شد. Internet Download Accelerator یکی از نرم افزارهای مدیریت دانلود است که به طور شگفت انگیزی دریافت فایل ها را برای شما آسان خواهد کرد. این نرم افزار متکی بر یک رابط کاربری زیبا و ساده و همچنین مجموعه ای از قابلیت های بزرگ است.
این برنامه با تكنولوژی خاص خود می تواند فایل ها را به تكه های كوچكی تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه این عمل باعث پیدایش سرعت دانلود می باشد. همچنین با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا می برد. كه می توانید به راحتی از پروتكل های Http، Https، Ftp به راحتی و با سرعت بالا فایل دریافت كنید.

بابک افشاری بازدید : 145 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Malwarebytes Anti-Malware v1.70.0.1100 - نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب

دانلود Malwarebytes Anti-Malware v1.70.0.1100 - نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب

بد افزارها یا Malware برنامه های خطرناکی هستند که معمولاً بدون اطلاع کاربران روی سیستم نصب می شوند و امنیت اطلاعات شخصی را تهدید می کند، بنابراین داشتن یک Anti-Malware پیشرفته می تواند کمک به سزایی در تامین امنیت اطلاعات کاربران باشد.
Malwarebytes Anti-Malware برنامه بسیار کارآمد و موثر است که به عنوان یک anti-malware طراحی شده است تا از سیستم شما در مقابل بدافزار ها و نرم افزار های مخرب محافظت کند. این نرم افزار ویژگی های زیادی دارد که یکی از مهمترین آن ها ماژول های نظارتی است که در شناسایی و از بین بردن بدافزارها بسیار سریع عمل کرده و حتی قبل از آغاز به کار نمودن آن ها را بلوکه می کنند. این ماژول های حفاظتی در کوتاه ترین زمان ممکن به اسکن سیستم پرداخته و تمامی فرآیند های سیستم را لیست می کند و سپس فرآیندهایی که مشکوک و آلوده هستند را قبل از اجرا، از بین خواهد برد. Malwarebytes Anti-Malware دارای سرعت بالایی است و می تواند به شناسایی و حذف بدافزارهایی بپردازد که ممکن است حتی توسط آنتی ویروس های شناخته شده نیز شناسایی نشده باشند.

بابک افشاری بازدید : 120 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Xilisoft Video Converter Ultimate + Platinum v7.7.0.20121224 - نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدئویی

 

دانلود Xilisoft Video Converter Ultimate + Platinum v7.7.0.20121224 - نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدئویی

Xilisoft Video Converter نرم افزاری بسيار قدرتمند و حرفه اي با کاربردی آسان برای تبدیل انواع فرمت های رایج ویدئویی می باشد. اين نرم افزار كاربر را قادر مي سازد به راحتي روي اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري احاطه كامل داشته باشد و بتواند اكثر اين فرمت ها را به يكديگر تبديل كند. این نرم افزار تمامی فرمت های رایج را پشتیبانی می نماید. با کمک این برنامه جدا از تبدیل می توانید فیلم ها و صوت ها را به یکدیگر بچسبانید و یا از یکدیگر جدا کنید. گذشته از تبدیل فرمت که کار اصلی این نرم افزار است، وظایف جانبی آن مانند جدا کردن و چسباندن قطعات مختلف فیلم به یکدیگر، قرار دادن افکت ها و قرار دادن زیرنویس برای فیلم ها را می توان نام برد. کیفیت فوق العاده بالا در تبدیل فرمت در کنار سرعتی بی نظیر باعث می شود فکر استفاده از نرم افزارهای دیگر را از ذهن خود بیرون کنید. پشتیبانی از فرمت های HD و SD و تبدیل فرمت آنها باعث هرچه کاملتر شدن نرم افزار می شود. تبدیل فرمت ویدیو ها و موزیک ها برای دستگاه های مالتی مدیا مانند iPod, iPhone, PSP و ... را نیز پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی فیلم ها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. قرار دادن عکس ها و فیلم ها در کنار یکدیگر و ساخت فیلم نیز شاید از بی نظیرترین قابلیت های این نرم افزار باشد.

بابک افشاری بازدید : 216 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Xilisoft RM Converter v7.7.0.20121224 - نرم افزار تبدیل فایل های Real به فرمت های صوتی و تصویری

دانلود Xilisoft RM Converter v7.7.0.20121224 - نرم افزار تبدیل فایل های Real به فرمت های صوتی و تصویری

Xilisoft RM Converter یک مبدل قدرتمند برای RMVB ،RM و RAM می باشد. این نرم افزار یکی از موفق ترین مبدل های فایل های Real به فرمت های صوتی و تصویری می باشد و به سرعت مانند باد وظایف مورد نظر شما را با کیفیت های بالای صوتی و تصویری انجام می دهد و بدین صورت برای شما فایل های مولتی مدیای شاد و سرگرم کننده به وجود می آورد. این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل های RMVB ،RM و RAM را به فرمت های ویدئویی معروفی چون AVI ،MPEG1/2 ،WMV ،Divx و فرمت های صوتی MP3 و WAV دارد. این محصول در مقایسه با محصولات مشابه دارای تنظیمات و گزینه های مختلفی است که می توانید انتخاب کنید البته با انتخاب حالت پیش فرض تنظیمات باز هم می توانید به کیفیت بالایی دستیابی کنید. می توان نتیجه گیری کرد که این نرم افزار سریع، آسان و قدرتمند در زمینه ی تبدیل می باشد.

بابک افشاری بازدید : 122 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود PHP with MySQL Essential Training + Beyond the Basics - آموزش پی اچ پی به همراه مای اس کیو ال

دانلود PHP with MySQL Essential Training + Beyond the Basics - آموزش پی اچ پی به همراه مای اس کیو ال

PHP (پی‌ اچ‌ پی) یا همان Hypertext Preprocessor (پیش‌ پردازنده فرامتن)، یکی از پر طرفدارترین زبان‌های پردازه‌نویسی (اسکریپت‌نویسی) متن باز و رایگان است که بیشتر برای طراحی برنامه‌های سمت سرور در وب‌گاه‌های پویا (دینامیک) مورد استفاده قرار می ‌گیرد. ساختار این زبان بسیار شبیه زبان سی (C) و زبان برنامه‌نویسی پرل می‌باشد. شکل پذیری فوق العاده آن و نیز همگونی با اغلب بانک‌های اطلاعاتی از قبیل مای‌ اس‌ کیوال قدرت آن را افزایش داده‌است. چگونگی استفاده از PHP به همراه استفاده از MySQL به عنوان یک پایگاه داده برای اکثر طراحان وب مبحثی مفید است.

در دوره آموزشی PHP with MySQL شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان کاربردی قدرتمند پی اچ پی و همچنین پایگاه داده MySQL به صورت ترکیبی آشنا می شوید.

بابک افشاری بازدید : 126 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Photoshop Top Secret Training Course 5 DVD - دوره کامل آموزشی اسرار فتوشاپ

دانلود Photoshop Top Secret Training Course 5 DVD - دوره کامل آموزشی اسرار فتوشاپ

چگونه در فتوشاپ کمربند مشکی بگیریم؟!
مجموعه ی نفیس Photoshop Top Secret همانگونه که از نامش می توان حدس زد مجموعه ای کم نظیر، حرفه ای و محرمانه است که دریچه ای از اسرار و ترفند های ناشناخته  فتوشاپ را پیش روی کاربران قرار می دهد. اکثر کاربران نرم افزار فتوشاپ همیشه دنبال آموزش ها و در واقع یادگیری نکات جدید و ترفندهایی از این نرم افزار در جهت ارتقاء سطح کار و توانائی های خود بوده اند که این امر باعث بوجود آمدن هزاران سایت آموزشی در این زمینه، کتب مختلف آموزش ترفند ها، نکته ها و نیز دوره های آموزشی با هزینه های بالا تحت عناوینی مانند جلوه های ویژه فتوشاپ و ... شده است. این مجموعه گرانبها که شامل بیش از 18 گیگابایت فیلم آموزش است در بردارنده ی آموزش های فوق العاده کاربردی و حرفه ای در زمینه های مختلفی، مانند آموزش ترکیب تصاویر، ساخت پوستر های سینمایی و تبلیغاتی، آموزش های حرفه ای روتوش تصاویر، ایجاد جلوهای ویژه، ساخت افکت های هیجان انگیز و رویایی، کار با متون، گرافیک وب و Digital Painting و موارد دیگری است. که در ادامه تصاویر آنها، به همراه توضیحات اجمالی از هر آموزش قرار داده شده است.

بابک افشاری بازدید : 108 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود JavaScript Essential Training 2011 - آموزش جاوا اسکریپت

دانلود JavaScript Essential Training 2011 - آموزش جاوا اسکریپت

JavaScript (جاوااسکریپت) زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده و ساختار آن به سی پلاس پلاس (C++) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای سهولت یادگیری در نظر گرفته شده است و دستورهای متداول مانند if, for, try..catch و ... در این زبان هم یافت می‌گردند.
این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد و به علت این قابلیت زبان جاوااسکریپت برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد. کاربرد گسترده این زبان در سایت ها و صفحات اینترنی می‌باشد و به کمک این زبان می‌توان به اشیاء داخل صفحات HTML دسترسی پیدا کرد و آنها را تغییر داد. به همین علت برای پویا نمایی در سمت کاربر، از این زبان استفاده می‌شود.

در دوره آموزشی JavaScript Essential Training 2011 شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان قدرتمند آشنا می شوید.

بابک افشاری بازدید : 139 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Skybound Stylizer v5.0 - نرم افزار ویرایش CSS

دانلود Skybound Stylizer v5.0 - نرم افزار ویرایش CSS

css یا همان Cascading Style Sheet روشی است برای قالب بندی و طراحی اجزای صفحه از قبیل متن، تصویر، زمینه صفحه، کادرها و تقریباً هر چیزی که در طراحی صفحه استفاده می شود بدون استفاده از کدهای HTML. از طریق این استایل شیت ها می توانیم از دوباره نویسی کدهای HTML که باعث مشکل شدن کد نویسی و همچنین کند شدن سرعت بارگذاری صفحه در اینترنت می شود جلوگیری کنیم. برای مثال می توانیم یک بار نوع فونت مورد استفاده در یک صفحه را تعیین کنیم و دیگر مجبور نباشیم کد مربوط به فونت را در صفحه به کار ببریم. همچنین می توانیم از این ابزار قدرتمند در مواردی به جای جاوا اسکرپت نیز استفاده کنیم و چون مشکلات جاوا اسکرپت مثلاً غیر فعال بودن جاوا اسکرپت در مرورگر را ندارد با خیالی آسوده تر می توانیم از آن استفاده کنیم.
امروزه CSS یکی از ضروری ترین ابزارهای طراحی وب به شمار می رود و قطعاً طراحی یک سایت حرفه ای بدون استفاده از کدهای CSS، عملاً غیر ممکن است زیرا ویژگی ها و مزایای آن برای طراحان فوق العاده کاربردی بوده و همچنین موجب زیبایی بیشتر صفحات وب خواهد شد. Skybound Stylizer یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کارآمد، به منظور ساخت و ویرایش استایل های CSS می باشد.

بابک افشاری بازدید : 122 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Mobile Net Switch v4.10 - نرم افزار مدیریت اتصال شبکه

دانلود Mobile Net Switch v4.10 - نرم افزار مدیریت اتصال شبکه

Mobile Net Switch نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت اتصال شبکه می باشد. توسط این نرم افزار می توانید یک ویندوز چند شبکه ای داشته باشید. در واقع این برنامه شما را قادر می سازد تا به آسانی از کامپیوتر خود بر روی بیش از یک شبکه یا محل (location) استفاده کنید. به کمک این نرم افزار می توان فقط با چند کلیک و بدون آن که نیاز به راه اندازی مجدد سیستم باشد بر روی شبکه های مختلف با IP های مختلف سوئیچ نمود. روش کار این نرم افزار بدین شکل است که تنظیمات مختلف هر شبکه را بر روی هر پروفایل ایجاد شده در برنامه تنظیم نموده و سپس در صورت نیاز هر یک از شبکه ها از طریق برنامه پروفایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و به شبکه مورد نظر بر روی سیستم اتصال پیدا می کند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی پشتیبانی می کند که از جمله آن ها می توان به توانایی اختصاص IP های مختلف به هر پروفایل برای هر شبکه، نمایش مسیر درایوهای به اشتراک گذاری شده در شبکه و مسیر یابی، پشتیبانی کامل از انواع شبکه های بی سیم، قابلیت اعمال تنظیمات اینترنت، دسترسی به تنظیمات دسکتاپ، تنظیمات آی پی، تنظیمات چاپگر، تنظیمات اتصال اینترنت، تنظیمات WiFi و ... اشاره نمود.

بابک افشاری بازدید : 309 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود SingleCrystal v2.2.6 + CrystalDiffract v1.4.7 - نرم افزار های شبیه سازی ساختار های مولکول

دانلود SingleCrystal v2.2.6 + CrystalDiffract v1.4.7 - نرم افزار های  شبیه سازی ساختار های مولکول

روند استفاده از نرم افزارها در علوم و رشته های متفاوت به منظور کاستن از دشواری اموری مانند تجسم مسائل، شبیه سازی های گوناگون، انجام محاسبات دقیق و جلوگیری از وقوع خطا، روز به روز در حال افزایش است و علم شیمی نیز در این بین مستثنی نبوده است. می توان گفت شناخت و درک ساختارهای ماده ای و مولکولی در علم شیمی از مهمترین مواردی است که تمامی کسانی که با این علم سروکار دارند باید توجه خاصی به آن داشته باشند و اهمیت این امر باعث شده تا استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز به منظور درک بهتر این ساختارها امروزه در لابراتورهای شیمی و مراکز تحقیقاتی به یک امر ضروری تبدیل شود.
SingleCrystal و CrystalDiffract دو عنوان از نرم افزار های پرکاربردی هستند که در این زمینه ارائه شده اند.

بابک افشاری بازدید : 164 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود CadSoft Eagle Professional v6.3.0 - نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی

دانلود CadSoft Eagle Professional v6.3.0 - نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی

CadSoft Eagle Professional یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی مدارهای چاپی و برد های الکترونیک می باشد که یکی از مزایای آن حجم پایین و سرعت بالای آن است. این برنامه دارای کتابخانه های قدرتمندی می باشد. همچنین یکی از دلایلی که باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است نمایش سه بعدی برد شما بصورت مجازی و شبیه سازی شده از قطعات واقعی می باشد.

بابک افشاری بازدید : 288 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Microsoft Visio Professional 2013 x86/x64 - نرم افزار ویزیو، طراحی نمودار و چارت های سازمانی

دانلود Microsoft Visio Professional 2013 x86/x64 - نرم افزار ویزیو، طراحی نمودار و چارت های سازمانی

Microsoft Visio Professional را می توان به عنوان ابزاری پیشرفته جهت رسم چارت های سازمانی، نمودارهای فعالیت های کاری و ... نام برد. مایکروسافت ویزیو قالب های حرفه ای و مدرن و همچنین اشکال و آبجکت های پر کاربرد را مطابق با استانداردهای جهانی و به صورت از پیش طراحی شده در اختیار شما قرار داده و به شما کمک می کند تا به آسانی رسم نمودارهای سازمانی پیچیده خود را آغاز کنید و سپس به راحتی بین نمودار رسم شده و پایگاه داده (مانند اکسل) ارتباط برقرار کنید. به وسیله Visio می توانید به طراحی دیاگرام های شبکه، فلوچارت های اداری و سازمانی، چارت اطلاعاتی، تقویم ها و ... حرفه ای بپردازید.

بابک افشاری بازدید : 144 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Lake Tree 3D Screensaver v1.0.0.1 - اسکرین سیور درخت کنار دریاچه

دانلود Lake Tree 3D Screensaver v1.0.0.1 - اسکرین سیور درخت کنار دریاچه

نصب اسکرین سیور Lake Tree 3D Screensaver و تماشای منظره ای زیبا از غروب آفتاب در کنار دریاچه ای آرام، و گوش دادن به صداهای طبیعی و موسیقی آرامش بخش به شما کمک می کند تا لحظاتی خود را در یک روز تابستانی فوق العاده در کنار درختی زیبا و دریاچه ای کریستالی که وزش باد سطح آن را مواج کرده است، تصور کرده و آرامش را تجربه کنید. همراه با نصب این اسکرین سیور می توانید از اجرای والپیپر سه بعدی متحرک نیز لذت ببرید.

بابک افشاری بازدید : 115 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Advanced Grapher v2.2 - نرم افزار انجام محاسبات ریاضی و رسم و آنالیز نمودارهای مختلف

دانلود Advanced Grapher v2.2 - نرم افزار انجام محاسبات ریاضی و رسم و آنالیز نمودارهای مختلف

Advanced Grapher علاوه بر انجام محاسبات ریاضی، به رسم نمودار معادلات، نامعادلات و تقریب زدن منحنی ها می پردازد. این نرم افزار به شما کمک می کند که نمودارهای مختلف را رسم کرده و به آنالیز آن ها بپردزید. نمودارهایی برحسب (Y(xو (X(yدر مختصات دکارتی و معادلات گوناگونی را در مختصات قطبی می توان رسم کرد. هم چنین نمودار معادلات f(x,y)=0 و نامعادلات (f(x,y)>0 ، 0

بابک افشاری بازدید : 128 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Wolfram Mathematica v9.0 - نرم افزار حل معادلات ریاضی

دانلود Wolfram Mathematica v9.0 - نرم افزار حل معادلات ریاضی

Wolfram Mathematica یکی از کامل ترین ابزار های محاسباتی جهان می باشد. این برنامه به منظور اجرای محاسبات در زمینه ی آماده سازی مستندات و برنامه نویسی های فعل و انفعالی می باشد. از این محصول می توان در تحقیقات علمی، آنالیزهای مهندسی و شبیه سازی های علمی در مدارس تکنیکی استفاده نمود. این محصول با بیش از 20 سال تجربه و میلیون ها کاربر در سراسر جهان در استفاده ی هزاران دانشگاه و ادارات دولتی می باشد.

بابک افشاری بازدید : 169 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Math Resource Studio v5.0.10.1 - نرم افزار حل معادلات ریاضی

دانلود Math Resource Studio v5.0.10.1 - نرم افزار حل معادلات ریاضی

Math Resource Studio نرم افزاری قدرتمند از سری نرم افزارهای کمک آموزشی در زمینه حل مسائل و معادلات ریاضی محصول شرکت Schoolhouse Technologies می باشد. توسط این نرم افزار می توان سوالات مختلف را حل نموده و به جواب آن ها دسترسی پیدا نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حل معادلات مختلف، مسائل هندسی و جبر و انجام عملیات های پیشرفته محاسباتی اشاره نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از دیگر ابزارها همانند ابزارهای سرگرمی ریاضی استفاده نمود. به کمک این نرم افزار می توان بر سرعت حل معادلات سخت که به صورت ذهنی و دستی زمان زیادی را برای رسید به جواب می گیرند افزود.

بابک افشاری بازدید : 97 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Adobe Flash Player v11.5.502.135 x86/x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

دانلود Adobe Flash Player v11.5.502.135 x86/x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

بابک افشاری بازدید : 177 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود FaceGen Modeler v3.5.3 - نرم افزار شناسایی و ساخت چهره ی افراد

دانلود FaceGen Modeler v3.5.3 - نرم افزار شناسایی و ساخت چهره ی افراد

شاید برای شما نیز جالب باشد که به شناسایی و ساخت چهره ی افراد مختلف با استفاده از اطلاعات جزیی صورت بپردازید، کاری مانند آن که در ادارات پلیس و برای شناسایی افراد مجرم به کار می رود!
FaceGen Modeller نام نرم افزاری قدرتمند و گران قیمت از شرکت Singular Inversions می باشد که توانایی ساخت مرحله به مرحله چهره ی واقعی افراد را به شما می دهد. FaceGen در ادارات و سازمان های حساس مانند پلیس و ... قابلیت و کاربرد بسیاری دارد چنانچه در ایران نیز از این نرم افزار استفاده می شود. این نرم افزار فوق العاده قادر است هر نژاد و جنسیت و سن و ... را شبیه سازی کند تا به هدف و چهره اصلی مد نظر کاربر خود نزدیک شود. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به ویرایش تصویر با بیش از 150 پارامتر ویرایشی بسیار قدرتمند و دقیق، قابلیت تغییر سن و جنسیت و نژاد بلافاصله و فقط با گرفتن دستور، قابلیت تثبیت بیش از 50 مورد جزییات پوستی و ... اشاره کرد.

بابک افشاری بازدید : 164 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Adobe Photoshop Lightroom v4.2 x86/x64 + v4.3 for Win Vista SP2 & 7 SP1 - نرم افزار ویرایشگر دیجیتالی تصاویر و عکس ها

دانلود Adobe Photoshop Lightroom v4.2 x86/x64 + v4.3 for Win Vista SP2 & 7 SP1 - نرم افزار ویرایشگر دیجیتالی تصاویر و عکس ها

با روند رشد تولید دوربین های دیجیتال و علاقمند شدن خانواده ها و افراد به استفاده از دوربین های دیجیتالی برای ثبت خاطرات خوش زندگی، بسیاری از افراد بیش از پیش به کار عکاسی علاقمند شده اند. در عکاسی سنتی پس از اتمام عکاسی، حلقه فیلم برای ظهور عکس نگاتیو را برای ظهور، روتوش و چاپ به تاریک خانه می بردند، و حال شما می توانید در کامپیوتر خود یک تاریک خانه کاملاً دیجیتالی را تجربه کنید! و تغییرات لازم را روی عکس هایی که با دوربین دیجیتالی و یا موبایل خود انداخته اید اعمال کنید.

تبلیغات






برای دیدن این سایت پر محتوا و عالی بر عکس های کناره کلیک کنید و یا
 لینک زیر را در آدرسبار خود کپی کنید
www.ITdownloads.ir

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سلام... امیدوارم از سایت IT-Technology لذت ببرید.در این سایت آمده ایم تا دست در دست هم دهیم و از آنچه که شایستگیش را داریم استفاده کنیم. در این سایت سعی کردم علاوه بر دنیای Technology اطلاعاتی هم چون آهنگ،نوحه،عکس،زندگینامه و...در اختیارتون بذارم که با عضویت در این سایت می توانید از امکانات بیشتری استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبسایت ما راضی هستید؟
    کدام یک از لب تاب های زیر بیش تر مورد علاقه شماست؟
    شما کدام یک از گوشی های زیر را دوست دارید؟
    ایا از IT-technology راضی هستید
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    ITdownloads.irITdownloads.ir


    ITdownloads.irITdownloads.ir


    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 746
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 789
  • بازدید ماه : 789
  • بازدید سال : 65,654
  • بازدید کلی : 154,942
  • تبلیغات

    ITdownloads.irITdownloads.ir


    ITdownloads.irITdownloads.ir