loading...
IT&TECHNOLOGY
تبلیغات






برای دیدن این سایت پر محتوا و عالی بر عکس های کناره کلیک کنید و یا
 لینک زیر را در آدرسبار خود کپی کنید
www.ITdownloads.ir

بابک افشاری بازدید : 149 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Studio One Pro v2.5 - نرم افزار

ضبط و ویرایش موزیک

دانلود Studio One Pro v2.5 - نرم افزار ضبط و ویرایش موزیک

Studio One نرم افزاری برای ضبط و ویرایش صدا و در نهایت تولید موزیک است که برای ویندوز های XP و Seven طراحی شده و امکاناتی نظیر ضبط صدا، MIDI sequencing ، مدیریت پلاگین ها و پشتیبانی از drag & drop در MIDI mapping، پیکربندی خودکار سخت افزار، کار بروی Track های نامحدود، کیفیت بالای خروجی و در نهایت یک audio mastering ساده را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار با رابط کاربری گرافیکی بسیار مناسب به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند و همچنین امکاناتی را که کاربران حرفه ای نیاز دارند را در خود گنجانده است تا افراد حرفه ای نیز بتوانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند.

بابک افشاری بازدید : 168 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Grapher v9.6.1001 -

نرم افزار رسم نمودارهای حرفه ای

دانلود Grapher v9.6.1001 - نرم افزار رسم نمودارهای حرفه ای

Grapher یک برنامه نموداری کارآمد و قدرتمند می باشد که تمامی احتیاجات شما را در زمینه رسم نمودارهای پیچیده برآورده می کند و به عنوان برنامه ای ایده آل برای دانشمندان، مهندسان و تجارت های حرفه ای، شناخته شده است. Grapher مجموعه ای از آخرین تکنیک های رسم نمودار را در دسترس شما قرار می دهد. این نرم افزار کاربردی آسان داشته و برنامه ای پویا و قدرتمند است که امکان ایجاد و انتشار نمودارهای با کیفیت، تاثیر گذار و حرفه ای را فقط با صرف چند دقیقه وقت، برای شما فراهم می کند، به طوریکه مخاطبان شما در هر لحظه، از تماشای آن ها تعجب خواهند نمود.

بابک افشاری بازدید : 143 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Alien Skin Eye Candy v7.0.0.1096 Re 22758 x86/x64 - پلاگین فیلترگذاری روی عکس

دانلود Alien Skin Eye Candy v7.0.0.1096 Re 22758 x86/x64 - پلاگین فیلترگذاری روی عکس

Alien Skin Eye Candy پلاگینی قدرتمند و معروف مخصوص نرم افزار فتوشاپ محصول کمپانی Alien Skin می باشد. این پلاگین قدرتمند در زمینه طراحی عکس در فتوشاپ به طراحان کمک بسیار زیادی می کند زیرا شامل فیلترهای زیبایی می باشد که به راحتی می توان بر روی عکس اعمال کرد. با استفاده از این پلاگین می توانید بر روی عکس های خود افکت ها جذاب و جالبی مانند موج آب، آتش، شیشه مات، برف و... اعمال کنید.

بابک افشاری بازدید : 331 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Driver Genius v12.0.0.1211 - نرم افزار ایجاد نسخه پشتیبان از درایور های سخت افزاری نصب شده

دانلود Driver Genius v12.0.0.1211 - نرم افزار ایجاد نسخه پشتیبان از درایور های سخت افزاری نصب شده

نرم افزار Driver Genius یک ابزار حرفه ای برای مدیریت Driver های قطعات سخت افزاری شما است. اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به دفعات دست به تغییر سیستم عامل خود می زنید حتما فرایند خسته کننده نصب درایورهای قطعات را به خاطر می آورید. اگر بر حسب اتفاق یکی از CD های درایور خود را گم کرده باشید که باید ساعت ها وقت خود را صرف جستجو در اینترنت و دانلود آن درایور کنید.
به کمک این نرم افزار شما می توانید از درایورهای نصب شده خودتان فایل یکتای پشتیبانی (Backup) تهیه کنید و در کمترین زمان ممکن آن را بازگردانید. فایل Backup می تواند به صورت یک فایل اجرایی مجزا از نرم افزار، به این معنا که برای باز گرداندن Backup احتیاج به نصب نرم افزار نیست و Backup خود به عنوان یک Setup مجزا قابل اجراست. همچنین اگر درایور یکی از قطعات خود را گم کرده اید نگران نباشید چرا که Driver Genius به تنهایی مدل و نوع سخت افزار شما را تشخیص داده و شما را در پیدا کردن آخرین نسخه درایور موجود یاری می نماید.

بابک افشاری بازدید : 157 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

دانلود DialogBlocks v5.02 - نرم افزار ساخت

دیالوگ باکس

دانلود DialogBlocks v5.02 - نرم افزار ساخت دیالوگ باکس

دیالوگ باکس به پنجره هایی گفته می شود که برنامه نویسان برای دادن اخطار یا پیغام هایی به کاربر در قالب یک پنجره که پس از انجام عملیاتی به صورت خودکار باز می شوند طراحی می نمایند. تلاش مجدد، دیسک را داخل درایو قرار دهید، دسترسی امکان پذیر نیست از جمله پیغام هایی هایی هستند که در این قالب بارها و بارها برایتان به نمایش در آمده است و معمولاً صدایی نیز در پس زمینه ی آن ها، گوش های شما را به سمت خود تیز کرده است.
DialogBlocks نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش دیالوگ و تولید کد به صورت آسان می باشد. این نرم افزار در ساخت جعبه های پیغامی ساخته شده به برنامه نویسان کمک می کند تا به سادگی پیغام های خود را به صورت Dialog Box به کاربرانشان بدهند. حتماً با پنجره های  اخطار مواجه شده اید، این نرم افزار  این پنجره ها را تولید یا ویرایش می کند. مهم ترین خروجی این برنامه ها C++ است که به شما بسیار کمک می کند. این نرم افزار انتخاب فریم یا پنل برای جعبه ها و تعیین موقعیت برای نمایش پنجره ها را در اختیارتان قرار می دهد. دیالوگ باکس هایی که طراحی می کنید تنها به سیستم عامل ویندوز محدود نخواهد شد چرا که این برنامه امکان تهیه خروجی های لازم برای مورد استفاده قرار گرفتن در سیستم عامل لینوکس را نیز داراست.

بابک افشاری بازدید : 182 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود MPEG Video Wizard DVD v5.0.1.105 -

نرم افزار ویرایش ویدئو

دانلود MPEG Video Wizard DVD v5.0.1.105 - نرم افزار ویرایش ویدئو

اگر می خواهید ویدئو های خود را ویرایش کنید و به دنبال یک ابزار مناسب و حرفه ای است، می توانید با خیالی آسوده از نرم افزار MPEG Video Wizard DVD استفاده نمایید. این نرم افزار یک برنامه پیشرفته است که برای کمک به شما در ساخت ویدئو های پیچیده طراحی شده است و دارای یک رابط کاربری بصری زیبا می باشد. این نرم افزار یکی از ابزارهای طراحی شده برای تغییر فرمت ویدئوهای MPEG-1, MPEG-2, AVI, WMV, VOB می باشد. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به ویرایش رنگ بندی ها، زیاد یا کم کردن کنتراست و انجام ویرایش های دو بعدی و سه بعدی بر روی ویدئو اشاره کرد. این نرم افزار ویدئوی شما را ReEncode نمی کند و فقط مقادیر Bitrate آن را تغییر می دهد. با توجه به میزان مقادیر پیش فرض ویدئو شما می توانید Bitrate را متناسب با نیاز خود و حجم دلخواه خود تنظیم کنید تا بهترین خروجی با کیفیت بالا و حجم کم را در اختیار داشته باشید.

بابک افشاری بازدید : 185 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود TeamViewer v7.0.12541 Full + 7.0.11067 for Mac / v8.0.16642 Free - نرم افزار اتصال به کامپیوتر از راه دور

دانلود TeamViewer v7.0.12541 Full + 7.0.11067 for Mac / v8.0.16642 Free - نرم افزار اتصال به کامپیوتر از راه دور

نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

بابک افشاری بازدید : 236 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Office Tab Enterprise v9.20 - نرم افزار اضافه کردن تب به نرم افزار های آفیس

دانلود Office Tab Enterprise v9.20 - نرم افزار اضافه کردن تب به نرم افزار های آفیس

برخلاف مرورگرهای اینترنت، برنامه های کاربردی Microsoft Office قابلیت باز کردن چندین سند متعدد در یک پنجره منفرد به منظور دسترسی آسان تر به صفحات اسناد مختلف با استفاده از تب های متعدد را ندارند. بنابراین کاربر نمی تواند در یک نگاه تمام اسناد را بررسی کرده و به راحتی بین آن ها سوئیچ کند.
نرم افزار Office Tab Enterprise محیط کاری برنامه های آفیس مانند پاورپوینت، ورد و اکسل را ویرایش کرده و ویژگی جدید و پرکاربردی را در جهت بهبود رابط کاربری به این برنامه ها اضافه می کند تا شما بتوانید در هنگام کار با اسناد مختلف در برنامه های آفیس، چندین فایل را به صورت همزمان اجرا نموده و به راحتی بین آن ها جا به جا شوید. علاوه بر این شما می توانید به سفارشی سازی تنظیمات مربوط به نمایش تب ها (سایز فونت، رنگ و ...) و تعداد تب های نمایش داده شده، بپردازید.

بابک افشاری بازدید : 181 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 v19.0.0.10 - نرم افزار افزایش کیفیت فایل های صوتی

دانلود MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 v19.0.0.10 - نرم افزار افزایش کیفیت فایل های صوتی

امروزه ویرایش فایل های صوتی دیجیتالی و توجه به بهبود کیفیت فایل های صوتی قدیمی باعث شده است تا نرم افزارهای زیادی جهت ویرایش و ارتقاء کیفیت صدا طراحی شوند.
با استفاده از MAGIX Audio Cleaning Lab شما به راحتی قادر به دیجیتالی نمودن و ذخیره سازی نوارها و سی دی های صوتی قدیمی خود و همچنین افزایش کیفیت فایل های صوتی خواهید بود. این نرم افزار به شما کمک می کند تا به راحتی و تنها با طی کردن یک مرحله کیفیت سخنرانی ها و صداهای رادیویی ضبط شده را ارتقاء داده و تحریفات ناخواسته صوتی را حذف می کند. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به نتایج مطلوب خود برای ویرایش و دستیابی به یک صدای بی عیب و نقص بپردازید.

بابک افشاری بازدید : 146 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود MAGIX Page & Layout Designer 2013 v8.1.4.24911 - نرم افزار طراحی حرفه ای ست تبلیغاتی

دانلود MAGIX Page & Layout Designer 2013 v8.1.4.24911 - نرم افزار طراحی حرفه ای ست تبلیغاتی

MAGIX Page & Layout Designer یک برنامه کاربردی قابل اعتماد است که برای کمک به شما در ایجاد یک تصویر تجاری حرفه ای، طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید لوگوی شرکت خود را طراحی کنید و نیز می توانید موارد بازاریابی و تبلیغاتی مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت ممکن ایجاد کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی محصولات و یا خدمات خود را با استفاده از آگهی ها، پوسترها، بروشورها، خبرنامه ها و ... به بازار معرفی کنید.

تبلیغات






برای دیدن این سایت پر محتوا و عالی بر عکس های کناره کلیک کنید و یا
 لینک زیر را در آدرسبار خود کپی کنید
www.ITdownloads.ir

تعداد صفحات : 15

درباره ما
Profile Pic
سلام... امیدوارم از سایت IT-Technology لذت ببرید.در این سایت آمده ایم تا دست در دست هم دهیم و از آنچه که شایستگیش را داریم استفاده کنیم. در این سایت سعی کردم علاوه بر دنیای Technology اطلاعاتی هم چون آهنگ،نوحه،عکس،زندگینامه و...در اختیارتون بذارم که با عضویت در این سایت می توانید از امکانات بیشتری استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبسایت ما راضی هستید؟
    کدام یک از لب تاب های زیر بیش تر مورد علاقه شماست؟
    شما کدام یک از گوشی های زیر را دوست دارید؟
    ایا از IT-technology راضی هستید
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    ITdownloads.irITdownloads.ir


    ITdownloads.irITdownloads.ir


    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,563
  • بازدید ماه : 2,563
  • بازدید سال : 67,428
  • بازدید کلی : 156,716
  • تبلیغات

    ITdownloads.irITdownloads.ir


    ITdownloads.irITdownloads.ir