loading...
IT&TECHNOLOGY
تبلیغات






برای دیدن این سایت پر محتوا و عالی بر عکس های کناره کلیک کنید و یا
 لینک زیر را در آدرسبار خود کپی کنید
www.ITdownloads.ir

بابک افشاری بازدید : 156 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Internet Download Accelerator v5.14.2.1329 - نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود Internet Download Accelerator v5.14.2.1329 - نرم افزار مدیریت دانلود

هنگامی که بخواهید تعداد زیادی فایل را از اینترنت دانلود کنید و نیز زمانی که بخواهید یک فایل حجیم را از اینترنت بگیرید، نیازمند یک نرم افزار مدیریت دانلود خواهید شد. Internet Download Accelerator یکی از نرم افزارهای مدیریت دانلود است که به طور شگفت انگیزی دریافت فایل ها را برای شما آسان خواهد کرد. این نرم افزار متکی بر یک رابط کاربری زیبا و ساده و همچنین مجموعه ای از قابلیت های بزرگ است.
این برنامه با تكنولوژی خاص خود می تواند فایل ها را به تكه های كوچكی تبدبل كند و هر تكه را به صورت مجزا شروع به دانلود كند كه این عمل باعث پیدایش سرعت دانلود می باشد. همچنین با اتصال چند كانكت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا می برد. كه می توانید به راحتی از پروتكل های Http، Https، Ftp به راحتی و با سرعت بالا فایل دریافت كنید.

بابک افشاری بازدید : 146 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Malwarebytes Anti-Malware v1.70.0.1100 - نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب

دانلود Malwarebytes Anti-Malware v1.70.0.1100 - نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب

بد افزارها یا Malware برنامه های خطرناکی هستند که معمولاً بدون اطلاع کاربران روی سیستم نصب می شوند و امنیت اطلاعات شخصی را تهدید می کند، بنابراین داشتن یک Anti-Malware پیشرفته می تواند کمک به سزایی در تامین امنیت اطلاعات کاربران باشد.
Malwarebytes Anti-Malware برنامه بسیار کارآمد و موثر است که به عنوان یک anti-malware طراحی شده است تا از سیستم شما در مقابل بدافزار ها و نرم افزار های مخرب محافظت کند. این نرم افزار ویژگی های زیادی دارد که یکی از مهمترین آن ها ماژول های نظارتی است که در شناسایی و از بین بردن بدافزارها بسیار سریع عمل کرده و حتی قبل از آغاز به کار نمودن آن ها را بلوکه می کنند. این ماژول های حفاظتی در کوتاه ترین زمان ممکن به اسکن سیستم پرداخته و تمامی فرآیند های سیستم را لیست می کند و سپس فرآیندهایی که مشکوک و آلوده هستند را قبل از اجرا، از بین خواهد برد. Malwarebytes Anti-Malware دارای سرعت بالایی است و می تواند به شناسایی و حذف بدافزارهایی بپردازد که ممکن است حتی توسط آنتی ویروس های شناخته شده نیز شناسایی نشده باشند.

بابک افشاری بازدید : 121 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Xilisoft Video Converter Ultimate + Platinum v7.7.0.20121224 - نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدئویی

 

دانلود Xilisoft Video Converter Ultimate + Platinum v7.7.0.20121224 - نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدئویی

Xilisoft Video Converter نرم افزاری بسيار قدرتمند و حرفه اي با کاربردی آسان برای تبدیل انواع فرمت های رایج ویدئویی می باشد. اين نرم افزار كاربر را قادر مي سازد به راحتي روي اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري احاطه كامل داشته باشد و بتواند اكثر اين فرمت ها را به يكديگر تبديل كند. این نرم افزار تمامی فرمت های رایج را پشتیبانی می نماید. با کمک این برنامه جدا از تبدیل می توانید فیلم ها و صوت ها را به یکدیگر بچسبانید و یا از یکدیگر جدا کنید. گذشته از تبدیل فرمت که کار اصلی این نرم افزار است، وظایف جانبی آن مانند جدا کردن و چسباندن قطعات مختلف فیلم به یکدیگر، قرار دادن افکت ها و قرار دادن زیرنویس برای فیلم ها را می توان نام برد. کیفیت فوق العاده بالا در تبدیل فرمت در کنار سرعتی بی نظیر باعث می شود فکر استفاده از نرم افزارهای دیگر را از ذهن خود بیرون کنید. پشتیبانی از فرمت های HD و SD و تبدیل فرمت آنها باعث هرچه کاملتر شدن نرم افزار می شود. تبدیل فرمت ویدیو ها و موزیک ها برای دستگاه های مالتی مدیا مانند iPod, iPhone, PSP و ... را نیز پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی فیلم ها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. قرار دادن عکس ها و فیلم ها در کنار یکدیگر و ساخت فیلم نیز شاید از بی نظیرترین قابلیت های این نرم افزار باشد.

بابک افشاری بازدید : 217 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Xilisoft RM Converter v7.7.0.20121224 - نرم افزار تبدیل فایل های Real به فرمت های صوتی و تصویری

دانلود Xilisoft RM Converter v7.7.0.20121224 - نرم افزار تبدیل فایل های Real به فرمت های صوتی و تصویری

Xilisoft RM Converter یک مبدل قدرتمند برای RMVB ،RM و RAM می باشد. این نرم افزار یکی از موفق ترین مبدل های فایل های Real به فرمت های صوتی و تصویری می باشد و به سرعت مانند باد وظایف مورد نظر شما را با کیفیت های بالای صوتی و تصویری انجام می دهد و بدین صورت برای شما فایل های مولتی مدیای شاد و سرگرم کننده به وجود می آورد. این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل های RMVB ،RM و RAM را به فرمت های ویدئویی معروفی چون AVI ،MPEG1/2 ،WMV ،Divx و فرمت های صوتی MP3 و WAV دارد. این محصول در مقایسه با محصولات مشابه دارای تنظیمات و گزینه های مختلفی است که می توانید انتخاب کنید البته با انتخاب حالت پیش فرض تنظیمات باز هم می توانید به کیفیت بالایی دستیابی کنید. می توان نتیجه گیری کرد که این نرم افزار سریع، آسان و قدرتمند در زمینه ی تبدیل می باشد.

بابک افشاری بازدید : 123 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود PHP with MySQL Essential Training + Beyond the Basics - آموزش پی اچ پی به همراه مای اس کیو ال

دانلود PHP with MySQL Essential Training + Beyond the Basics - آموزش پی اچ پی به همراه مای اس کیو ال

PHP (پی‌ اچ‌ پی) یا همان Hypertext Preprocessor (پیش‌ پردازنده فرامتن)، یکی از پر طرفدارترین زبان‌های پردازه‌نویسی (اسکریپت‌نویسی) متن باز و رایگان است که بیشتر برای طراحی برنامه‌های سمت سرور در وب‌گاه‌های پویا (دینامیک) مورد استفاده قرار می ‌گیرد. ساختار این زبان بسیار شبیه زبان سی (C) و زبان برنامه‌نویسی پرل می‌باشد. شکل پذیری فوق العاده آن و نیز همگونی با اغلب بانک‌های اطلاعاتی از قبیل مای‌ اس‌ کیوال قدرت آن را افزایش داده‌است. چگونگی استفاده از PHP به همراه استفاده از MySQL به عنوان یک پایگاه داده برای اکثر طراحان وب مبحثی مفید است.

در دوره آموزشی PHP with MySQL شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان کاربردی قدرتمند پی اچ پی و همچنین پایگاه داده MySQL به صورت ترکیبی آشنا می شوید.

بابک افشاری بازدید : 127 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Photoshop Top Secret Training Course 5 DVD - دوره کامل آموزشی اسرار فتوشاپ

دانلود Photoshop Top Secret Training Course 5 DVD - دوره کامل آموزشی اسرار فتوشاپ

چگونه در فتوشاپ کمربند مشکی بگیریم؟!
مجموعه ی نفیس Photoshop Top Secret همانگونه که از نامش می توان حدس زد مجموعه ای کم نظیر، حرفه ای و محرمانه است که دریچه ای از اسرار و ترفند های ناشناخته  فتوشاپ را پیش روی کاربران قرار می دهد. اکثر کاربران نرم افزار فتوشاپ همیشه دنبال آموزش ها و در واقع یادگیری نکات جدید و ترفندهایی از این نرم افزار در جهت ارتقاء سطح کار و توانائی های خود بوده اند که این امر باعث بوجود آمدن هزاران سایت آموزشی در این زمینه، کتب مختلف آموزش ترفند ها، نکته ها و نیز دوره های آموزشی با هزینه های بالا تحت عناوینی مانند جلوه های ویژه فتوشاپ و ... شده است. این مجموعه گرانبها که شامل بیش از 18 گیگابایت فیلم آموزش است در بردارنده ی آموزش های فوق العاده کاربردی و حرفه ای در زمینه های مختلفی، مانند آموزش ترکیب تصاویر، ساخت پوستر های سینمایی و تبلیغاتی، آموزش های حرفه ای روتوش تصاویر، ایجاد جلوهای ویژه، ساخت افکت های هیجان انگیز و رویایی، کار با متون، گرافیک وب و Digital Painting و موارد دیگری است. که در ادامه تصاویر آنها، به همراه توضیحات اجمالی از هر آموزش قرار داده شده است.

بابک افشاری بازدید : 109 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود JavaScript Essential Training 2011 - آموزش جاوا اسکریپت

دانلود JavaScript Essential Training 2011 - آموزش جاوا اسکریپت

JavaScript (جاوااسکریپت) زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده و ساختار آن به سی پلاس پلاس (C++) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای سهولت یادگیری در نظر گرفته شده است و دستورهای متداول مانند if, for, try..catch و ... در این زبان هم یافت می‌گردند.
این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد و به علت این قابلیت زبان جاوااسکریپت برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد. کاربرد گسترده این زبان در سایت ها و صفحات اینترنی می‌باشد و به کمک این زبان می‌توان به اشیاء داخل صفحات HTML دسترسی پیدا کرد و آنها را تغییر داد. به همین علت برای پویا نمایی در سمت کاربر، از این زبان استفاده می‌شود.

در دوره آموزشی JavaScript Essential Training 2011 شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان قدرتمند آشنا می شوید.

بابک افشاری بازدید : 140 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Skybound Stylizer v5.0 - نرم افزار ویرایش CSS

دانلود Skybound Stylizer v5.0 - نرم افزار ویرایش CSS

css یا همان Cascading Style Sheet روشی است برای قالب بندی و طراحی اجزای صفحه از قبیل متن، تصویر، زمینه صفحه، کادرها و تقریباً هر چیزی که در طراحی صفحه استفاده می شود بدون استفاده از کدهای HTML. از طریق این استایل شیت ها می توانیم از دوباره نویسی کدهای HTML که باعث مشکل شدن کد نویسی و همچنین کند شدن سرعت بارگذاری صفحه در اینترنت می شود جلوگیری کنیم. برای مثال می توانیم یک بار نوع فونت مورد استفاده در یک صفحه را تعیین کنیم و دیگر مجبور نباشیم کد مربوط به فونت را در صفحه به کار ببریم. همچنین می توانیم از این ابزار قدرتمند در مواردی به جای جاوا اسکرپت نیز استفاده کنیم و چون مشکلات جاوا اسکرپت مثلاً غیر فعال بودن جاوا اسکرپت در مرورگر را ندارد با خیالی آسوده تر می توانیم از آن استفاده کنیم.
امروزه CSS یکی از ضروری ترین ابزارهای طراحی وب به شمار می رود و قطعاً طراحی یک سایت حرفه ای بدون استفاده از کدهای CSS، عملاً غیر ممکن است زیرا ویژگی ها و مزایای آن برای طراحان فوق العاده کاربردی بوده و همچنین موجب زیبایی بیشتر صفحات وب خواهد شد. Skybound Stylizer یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کارآمد، به منظور ساخت و ویرایش استایل های CSS می باشد.

بابک افشاری بازدید : 123 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Mobile Net Switch v4.10 - نرم افزار مدیریت اتصال شبکه

دانلود Mobile Net Switch v4.10 - نرم افزار مدیریت اتصال شبکه

Mobile Net Switch نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت اتصال شبکه می باشد. توسط این نرم افزار می توانید یک ویندوز چند شبکه ای داشته باشید. در واقع این برنامه شما را قادر می سازد تا به آسانی از کامپیوتر خود بر روی بیش از یک شبکه یا محل (location) استفاده کنید. به کمک این نرم افزار می توان فقط با چند کلیک و بدون آن که نیاز به راه اندازی مجدد سیستم باشد بر روی شبکه های مختلف با IP های مختلف سوئیچ نمود. روش کار این نرم افزار بدین شکل است که تنظیمات مختلف هر شبکه را بر روی هر پروفایل ایجاد شده در برنامه تنظیم نموده و سپس در صورت نیاز هر یک از شبکه ها از طریق برنامه پروفایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و به شبکه مورد نظر بر روی سیستم اتصال پیدا می کند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی پشتیبانی می کند که از جمله آن ها می توان به توانایی اختصاص IP های مختلف به هر پروفایل برای هر شبکه، نمایش مسیر درایوهای به اشتراک گذاری شده در شبکه و مسیر یابی، پشتیبانی کامل از انواع شبکه های بی سیم، قابلیت اعمال تنظیمات اینترنت، دسترسی به تنظیمات دسکتاپ، تنظیمات آی پی، تنظیمات چاپگر، تنظیمات اتصال اینترنت، تنظیمات WiFi و ... اشاره نمود.

بابک افشاری بازدید : 310 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود SingleCrystal v2.2.6 + CrystalDiffract v1.4.7 - نرم افزار های شبیه سازی ساختار های مولکول

دانلود SingleCrystal v2.2.6 + CrystalDiffract v1.4.7 - نرم افزار های  شبیه سازی ساختار های مولکول

روند استفاده از نرم افزارها در علوم و رشته های متفاوت به منظور کاستن از دشواری اموری مانند تجسم مسائل، شبیه سازی های گوناگون، انجام محاسبات دقیق و جلوگیری از وقوع خطا، روز به روز در حال افزایش است و علم شیمی نیز در این بین مستثنی نبوده است. می توان گفت شناخت و درک ساختارهای ماده ای و مولکولی در علم شیمی از مهمترین مواردی است که تمامی کسانی که با این علم سروکار دارند باید توجه خاصی به آن داشته باشند و اهمیت این امر باعث شده تا استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز به منظور درک بهتر این ساختارها امروزه در لابراتورهای شیمی و مراکز تحقیقاتی به یک امر ضروری تبدیل شود.
SingleCrystal و CrystalDiffract دو عنوان از نرم افزار های پرکاربردی هستند که در این زمینه ارائه شده اند.

تبلیغات






برای دیدن این سایت پر محتوا و عالی بر عکس های کناره کلیک کنید و یا
 لینک زیر را در آدرسبار خود کپی کنید
www.ITdownloads.ir

تعداد صفحات : 15

درباره ما
Profile Pic
سلام... امیدوارم از سایت IT-Technology لذت ببرید.در این سایت آمده ایم تا دست در دست هم دهیم و از آنچه که شایستگیش را داریم استفاده کنیم. در این سایت سعی کردم علاوه بر دنیای Technology اطلاعاتی هم چون آهنگ،نوحه،عکس،زندگینامه و...در اختیارتون بذارم که با عضویت در این سایت می توانید از امکانات بیشتری استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبسایت ما راضی هستید؟
    کدام یک از لب تاب های زیر بیش تر مورد علاقه شماست؟
    شما کدام یک از گوشی های زیر را دوست دارید؟
    ایا از IT-technology راضی هستید
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    ITdownloads.irITdownloads.ir


    ITdownloads.irITdownloads.ir


    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 741
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,565
  • بازدید ماه : 2,565
  • بازدید سال : 67,430
  • بازدید کلی : 156,718
  • تبلیغات

    ITdownloads.irITdownloads.ir


    ITdownloads.irITdownloads.ir