loading...
IT&TECHNOLOGY
تبلیغات






برای دیدن این سایت پر محتوا و عالی بر عکس های کناره کلیک کنید و یا
 لینک زیر را در آدرسبار خود کپی کنید
www.ITdownloads.ir

بابک افشاری بازدید : 178 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود World Mosaics 4 - بازی پازل جهانی

بازی World Mosaics 4 مانند زمانی است که موزه جهانی آتلانتیس، در حالی که اکثر غرفه هایش به طور کامل تخریب شده اند، از اعماق اقیانوس بیرون آمده است! حال شما باید سفری به زمان گذشته داشته و پازل های تصویری را حل کنید تا قادر باشید آثار از دست رفته را بازگردانید. در مراحل این بازی پرطرفدار و جذاب شما سفرهای هیجان انگیزی به آرامگاه فرعون، جاده ابریشم، استون هنج، آتلانتیس و ... خواهید داشت تا از طریق عبور از دوره های مختلف تاریخی، این آثار تاریخی از دست رفته را بازگردانید...

بابک افشاری بازدید : 105 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود 7Artifacts v1.01 - بازی جادوگری با استفاده از انرژی های نهفته در اشیا

دانلود 7Artifacts v1.01 - بازی جادوگری با استفاده از انرژی های نهفته در اشیا

بازی 7Artifacts یکی از بازی های جورچین است که در آن شما باید کاشی ها و اشیا هم رنگ را در کنار هم قرار دهید و مراحل بازی را طی کنید. بازی دارای خط داستانی است که در یونان باستان شکل می گیرد و در آن شما به جادوگر جوانی به نام لیدیا کمک می کنید تا به بررسی ادعاهای جدیدی که  درباره سلطنت یونان شایع شده بپردازد او در مسیر خود به سمت آتن، مجبور است راز و رمز هایی که با آن ها برخورد می کند را حل کند، در این بین در ازای کشف برخی اسرار، پاداش هایی به لیدیا تعلق می گیرد.

بابک افشاری بازدید : 137 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود American Lowriders - بازی ماشین های آمریکایی

American Lowriders نبردی میان اتومبیل های قدیمی و کلاسیک آمریکایی می باشد که شما می بایست به رقابت با مدعیان بپردازید . شرکت در مسابقات زیرزمینی و درون شهری با خودروهای کلاسیک و البته تقویت شده ، وظیفه ی اصلی شما در این بازی می باشد . در این بازی شاهد وجود ۱۲ اتومبیل مختلف از نژاد خودروهای سلطنتی هستیم که باعث افزایش دوچندان هیجان بازی می شوند . با پیروز شدن در مسابقات این آزادی عمل را خواهید داشت تا با رفتن به گاراژ ، تمام قطعات اتومبیل خود نظیر موتور ،‌ گیربکس ، چرخ ها و ... را قوی تر کنید تا برای مسابقات سخت تر آماده باشید ! شما سه نوع از مسابقات یعنی رقص ، مسابقه خیابانی و پرش را پیشرو خواهید داشت که هرکدام چالشی جدید را برای شما رقم خواهند زد .

بابک افشاری بازدید : 558 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Mafia 2 - بازی مافیا2

زمانی كه GTA III سبك Open-World را به صورت سه بعدی در آورد، Illusion Softworks سازنده Mafia با پیشروی در همین سبك، داستانی بسیار غنی خلق كرد و به جای تقلید مستقیم از GTA نوعی بازی داستان محور ساخت كه طرفداران زیادی پیدا كرد. پس از هفت سال همان تیم قبلی این بار با نام 2K Czech نسخه دوم Mafia را خلق كردند و باز هم دنیای سیاه گنگسترهای دهه 40 و 50 را به نمایش گذاشتند.

بابک افشاری بازدید : 163 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Costume Quest - بازی کمک به قهرمانان کوچک

داستان بازی Costume Quest در شب جشن هالوین اتفاق می افتد و در آن بازیکن کنترل دو شخصیت اصلی بازی را که یک خواهر و برادر هستند را بر عهده دارد. خواهر و برادر ماجراجو که هریک از توانایی های خاصی برخوردار می باشند و ترفندهای مخصوصی را فراگرفته اند، در شب هالوین از خانه خارج می شوند و به جنگ و کشتن غول ها می روند که در میان راه یکی از آن ها ربوده می شود و ... . بازیکن به عنوان شخصیت های اصلی بازی، باید در اطراف محله به جمع آوری لباس، آب نبات و کودکان دیگر (بعنوان همراهان سفر) بپردازد تا خواهر و برادر را نجات دهد.  بازی دارای سبک کارتونی RPG است و این باعث مجذوب شدن شما خواهد شد و تمامی فوت و فن هایی که برای درگیری با دشمن در این بازی دیده می شوند هریک در نوع خود یک نوآوری محسوب می شود. در حین بازی متوجه توانایی های خاص و منحصر به فرد این خواهر و برادر خواهید شد. در پی این ماجراجویی یکی از این دو کشته می شود ولی دیگری به قصد انتقام باز به راه و ماجرای خود ادامه می دهد.

بابک افشاری بازدید : 175 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود 1Penguin 100 Cases - بازی 1 پنگوئن و ۱۰۰ دردسر

دانلود 1Penguin 100 Cases - بازی 1 پنگوئن و ۱۰۰ دردسر

1Penguin 100Cases یک بازی فکری و در عین حال سرگرم کننده است که شما در آن به کمک یک پنگوئن خواهید شتافت تا در کارهای روزمره مانند مرتب کردن وسایل خانه و پیدا کردن اشیا گمشده و همچنین حوادث مختلفی که اتفاق می افتد مانند یافتن راه برگشت به خانه هنگام بازگشت از نیوزیلند و ... به او کمک کنید. در بازی با کاراکترهای متفاوت و جذاب دیگری نیز آشنا خواهید شد که هر یک مشکلات خاص خود را دارند و پنگوئن نیز تلاش می کند تا به آن ها کمک کند. مراحلی که در سبک بازی های Hidden Object طراحی شده اند و پازل های چالش برانگیز بازی ساعت ها ذهن شما را درگیر خود خواهد نمود.

بابک افشاری بازدید : 141 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Hitman: Sniper Challenge - بازی هیتمن: تیر انداز در خفا

اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن باشید حتما با سری محبوب هیتمن آشنا هستید . هیتمن را میتوان یکی از پرطرفدارترین بازیها در ژانر اکشن دانست که سالهای زیادی است که جای خود را میان گیمرها باز کرده و تا کنون چندین نسخه آن با فروش بسیار بالایی در دنیا مواجه شده است .این عنوان جدید با نام  Hitman: Sniper Challenge ارائه شده است .در این بازی همانطور که از نام آن پیداست Sniper یا تفنگ تک تیر انداز دوربین دار هیتمن حرف اول را میزند و باید سعی کنید همراه آن دشمنان را نابود کنید و ماموریتهای مختلف خود را به پایان برسانید .این بازی در اختیاری کسانی که بازی Hitman: Absolution را از GameStop پیش خرید کنند، قرار می گیرد در واقع می توان گفت این بازی یک دموی قابل بازی از بازی Hitman: Absolution می باشد.

بابک افشاری بازدید : 139 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Tower Wars - بازی جنگ های برج

Tower Wars عنوان یک بازی کم حجم و بسیار زیبا است که جنگ میان برج ها را به نمایش میکشاند، بله درست است! جنگ میان برج ها یا همان قلعه ها، به صورتی میتوان گفت بازی با حجم بسیار کمی که دارد دارای سبک خاص و جدید است که میتواند یک تجربه و سرگرمی به یاد ماندنی برای برخی از پلیر ها باشد. جذابیت بازی با حالت های چند نفره دو چندان شده است به صورتی که شما میتوانید با دوستان خود نیز این بازی را انجام دهید و به رقابت بپردازید.

بابک افشاری بازدید : 143 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Mass Effect 3 -بازی آشوب کهکشانی

پس از عرضه یكی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه كند. اینبار Reaperها به كره زمین حمله كردند و در حالیكه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است كه داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود كه فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یك پایگاه را از بین ببرد. او با كنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای كمكی خود فرمان می دهد كه از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یك انفجار بزرگ، شپرد از بالای سكو به پایین پرتاب می شود.

بابک افشاری بازدید : 128 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود Dr. Wise-Medical Mysteries - بازی کمک به دکتر وایز

دانلود Dr. Wise-Medical Mysteries - بازی کمک به دکتر وایز

در Dr. Wise-Medical Mysteries شما در قالب یک بازی Hidden object به عنوان دستیار یک دکتر که مشغله زیادی دارد بازی می کنید و به او کمک خواهید نمود تا ابزار ها و وسایل مورد نیاز خود را در خانه، مطب، بیمارستان و حتی اتاق عمل پیدا کند و همچنین می توانید به همراه گروهی از پزشکان متخصص در تحقیقاتی که آن ها در مکان های مختلف برای بررسی شرایط بهداشتی و کشف منابع احتمالی بیماری دارند، شرکت کنید. شما می توانید در این بازی توانایی خود را در حل معماهای پزشکی محک زده و زندگی یک پزشک را تجربه کنید.

تبلیغات






برای دیدن این سایت پر محتوا و عالی بر عکس های کناره کلیک کنید و یا
 لینک زیر را در آدرسبار خود کپی کنید
www.ITdownloads.ir

تعداد صفحات : 15

درباره ما
Profile Pic
سلام... امیدوارم از سایت IT-Technology لذت ببرید.در این سایت آمده ایم تا دست در دست هم دهیم و از آنچه که شایستگیش را داریم استفاده کنیم. در این سایت سعی کردم علاوه بر دنیای Technology اطلاعاتی هم چون آهنگ،نوحه،عکس،زندگینامه و...در اختیارتون بذارم که با عضویت در این سایت می توانید از امکانات بیشتری استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبسایت ما راضی هستید؟
    کدام یک از لب تاب های زیر بیش تر مورد علاقه شماست؟
    شما کدام یک از گوشی های زیر را دوست دارید؟
    ایا از IT-technology راضی هستید
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    ITdownloads.irITdownloads.ir


    ITdownloads.irITdownloads.ir


    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 630
  • باردید دیروز : 699
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,576
  • بازدید ماه : 4,576
  • بازدید سال : 69,441
  • بازدید کلی : 158,729
  • تبلیغات

    ITdownloads.irITdownloads.ir


    ITdownloads.irITdownloads.ir